Jump to content

Speel de junk,jat een TV


liltuner

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    20

  • Lantyz

    4

  • Q Dude

    4

  • The Godfather

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop ook dat je de tv aan kan doen dat er ook rpogramma's zijn eigen een beetje zoals als radio stations

edit:

ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen je hebt zeg maar mensen die naar de winkel gaan iets kopen en naar huis gaan maar heeft elke popptje een eigen huis heeft

Bewerkt: door mart
Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen je hebt zeg maar mensen die naar de winkel gaan iets kopen en naar huis gaan maar heeft elke popptje een eigen huis heeft

Dat lijkt me heel sterk...

Zodra de mensen uit het zicht lopen verdwijnen ze. Anders moet er van ALLE bewoners van GTA SA bijgehouden worden war ze zijn en wat ze doen. Lijkt me vrij zinloos, en gaat vreselijk ten kost van de snelheid van het spel, als het überhaupt al mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm...Nice game!

Whahaha...Ik dacht precies hetzelfde..

Als je die gozer uit VC nog kent weet je wat ik bedoel. Als je de eerste missie doet, kom je zo'n gozer tegen die zegt.. "Hmm.. Nice Bike.".

Het zou wel droog zijn als Carl dat zegt als hij die TV oppakt.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen je hebt zeg maar mensen die naar de winkel gaan iets kopen en naar huis gaan maar heeft elke popptje een eigen huis heeft

Dat lijkt me heel sterk...

Zodra de mensen uit het zicht lopen verdwijnen ze. Anders moet er van ALLE bewoners van GTA SA bijgehouden worden war ze zijn en wat ze doen. Lijkt me vrij zinloos, en gaat vreselijk ten kost van de snelheid van het spel, als het überhaupt al mogelijk is.

Het is bekend dat als je een poppetje volgt, hij terugloopt naar z'n huis en daar z'n ding doet, althans dat heeft R* gezegd.

Misschien dat hij een pesonaliteit krijgt zodra je hem volgt!? :huh:

Btw, die screenshot is er al een tijdje, maar is wel de grappigste..

Link to comment
Delen op andere websites

dat hoop ik ook :D

en elk gezin een eigen fiets :D

niet overal ter wereld heeft iedereen een fiets zoals hier. En in de USA is het ook niet echt heel praktisch omdat het daar een stuk minder veilig op straat.

Link to comment
Delen op andere websites

haha,hoor je ze ineens zegge,did you hear me loser?

mine bmx is betre,no it isn't *ssh*le,whaaat? *asshole?

baf baf knal knal knal daar ligge een paar kindertjes vermoord door de OGF :puh:

nee we zullen wel zien hoe het uitpakt daar

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...