The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Dit spel gaat onze stouste verwachtingen verwezenlijknen hoopp ik :lol:
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 HOPEN? ik weet het gewoon zeker
The Outlaw Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 HOPEN?ik weet het gewoon zeker Maar misschien zit er niet alles in van wat we gehoopt hadden
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Back on topic plz. <_< Ik wil niet graag bij iedere topic zeggen.. :lol:
liltuner Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 is goed! maarja zou je ook een plasma scherm kunne stelen?
Ripper Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 ik las ergens als je ooit een thuis komt zijn jou spullen ook gestolen of jij word uit de auto gekicked dus ik hoop dat de politie niet alleen achter jou aan gaat. BV je staat voor de stop licht en schiet zo auto met volle snelheid voor bij en daarna komt de smeris met moters enz echt cool lijkt me dat en dan heel droog er achter aan gaan crossen om die gozer te helpen
Q Dude Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2004 Op de officieel site staat een vage hint Crime Scene: Typical happy citizens on the streets of Ganton met een screen van een schietparty door NPC's. Dus ik denk dat andere burgers nu ook overvallen ,neergeschoten en weet ik veel wat mee maken en dat de politie zich nu ook eindelijk met andere mensen gaat bemoeien!!! Ik begin dit echt steeds cooler te vinden
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 weet je het zeker? dat word pas leuk dat de politie ook andere mensen aanvallen
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 maarja zou je ook een plasma scherm kunne stelen nee die was te duur in die tijd
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 oja klopt sorry,misschien een videorecorder, of misschein wel een echte AUTOARDIO misschien habben ze die er wel in in gta san andreas
Trax Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Dat je ff een cd-tje erin doet :lol: En plasma schermen waren er toen nog niet hoor
liltuner Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 haha,ff een autoradiotje jatten en dan om je heen fluiten doen alsof je nix gedaan heb
Dexist Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 alle maal fout je kan wel plunderen maar je kan ze neit kapot gooie
Barcelona Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Waarom Bump je een oude topic van een jaar geleden? Is toch nergens voor nodig?
BaasB Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Vet! Ik wist niet dat je TV's op straat kan verkopen. Ik dacht dat je ze alleen in zo'n wagen kan stoppen, en dan die wagen in zo'n garage zetten en dat je dan geld krijgt.
Recommended Posts