zennekik Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Als ik GTA VC opstart en ik druk op LOAD GAME. en ik wil een save game openen dan komt er het volgende op : UNHANDLED EXCEPTION c0000005 AT ADDRESS 004c3ff7 wa moet ik daar aan doen ??? ps , andere savegames gaan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Het ligt dan waarschijnlijk aan je Savegame. Opnieuw installeren heeft volgens mij geen nut, dus ik denk toch dat je die savegame zal moeten gaan verwijderen. Je kan hem via VC verwijderen, ook via je documenten. Daar staat GTA vice City User Files. Druk daarop, en delete De savegame waar jij problemen mee hebt. Ik denk dan toch misschien dat je de 2e datum moet gaan proberen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Die save game hoort bij een mod, bijvoorbeeld space einstein al in one mod of iets anders. Zoals gangsta al zei moet je hem verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zennekik Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Die save game hoort bij een mod, bijvoorbeeld space einstein al in one mod of iets anders.Zoals gangsta al zei moet je hem verwijderen. Wat bedoel je iegelek met die "Mod"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Hij bedoelt dat de titel van de fout die je krijgt door een Mod komt. Als je mods gebruikt, dan moet je hem verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zennekik Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Hij bedoelt dat de titel van de fout die je krijgt door een Mod komt. Als je mods gebruikt, dan moet je hem verwijderen. Zijn mods dan cheats ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Néé. Mods zijn geen Cheats. Mods zijn soort 'onderdelen' die je kan downloaden van een site, en dan toevoegen op jou GTA Vice City map/pen. Dan heb je bijv. een auto erbij, of iets anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zennekik Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Néé. Mods zijn geen Cheats. Mods zijn soort 'onderdelen' die je kan downloaden van een site, en dan toevoegen op jou GTA Vice City map/pen. Dan heb je bijv. een auto erbij, of iets anders. dank je voor de verduidelijking! Maar dan heb ik geen mods gebruikt, hoe kan dat dan wel komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Néé. Mods zijn geen Cheats. Mods zijn soort 'onderdelen' die je kan downloaden van een site, en dan toevoegen op jou GTA Vice City map/pen. Dan heb je bijv. een auto erbij, of iets anders. dank je voor de verduidelijking! Maar dan heb ik geen mods gebruikt, hoe kan dat dan wel komen? Dát wéét ik juist Nóg niet. Het kan gewoon zijn dat je Te véél cheats hebt gebruikt. Je kan de savegame gewoon deleten en op zoek gaan naar de 2e dichtstbijzijnde datum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zennekik Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 mer dan moet je die in een ander ding hebben gesaved he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Leg eerst es uit waar je die savegame vandaan hebt. Heb je die savegame ergens gedownload of heb je em zelf aangemaakt? Als je em namelijk hebt gedownlaod is de kans heel groot dat het een 'modsavegame' is namelijk... En heb je cheats gebruikt? Cheats beinvloeden je spel namelijk en kan voor dit soort problemen zorgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zennekik Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 ik heb het spel helemaal zelf gespeeld en heb denk ik nooit cheats gebruikt en zeker niet in missies :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Ik weet dat het ráár is, maar ik denk toch dat het 'zomaar' uit je Savegame komt. Als je geen Cheats, Mods, of andere spul gebruikt. Het beste is gewoon (zoals ik meerdere keren zei ), de dichtbijzijnde datum zoeken, en dan gewoon erop drukken. Hopelijk heb je dan geen foutmelding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tha game freak Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Heb je toevallig het savegame editted in kladblok(al dan niet perongeluk...) Want 1 lettertje of cijfertje kan het verschil maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.