Jump to content

probleem met 1 savegame


zennekik

Recommended Posts

Als ik GTA VC opstart en ik druk op LOAD GAME. en ik wil een save game openen dan komt er het volgende op :

UNHANDLED EXCEPTION c0000005

AT ADDRESS 004c3ff7

wa moet ik daar aan doen ???

ps , andere savegames gaan wel

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt dan waarschijnlijk aan je Savegame.

Opnieuw installeren heeft volgens mij geen nut, dus ik denk toch dat je die savegame zal moeten gaan verwijderen. Je kan hem via VC verwijderen, ook via je documenten. Daar staat GTA vice City User Files. Druk daarop, en delete De savegame waar jij problemen mee hebt.

Ik denk dan toch misschien dat je de 2e datum moet gaan proberen. :)

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Néé. :)

Mods zijn geen Cheats.

Mods zijn soort 'onderdelen' die je kan downloaden van een site, en dan toevoegen op jou GTA Vice City map/pen. Dan heb je bijv. een auto erbij, of iets anders.

dank je voor de verduidelijking!

Maar dan heb ik geen mods gebruikt, hoe kan dat dan wel komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Néé. :)

Mods zijn geen Cheats.

Mods zijn soort 'onderdelen' die je kan downloaden van een site, en dan toevoegen op jou GTA Vice City map/pen. Dan heb je bijv. een auto erbij, of iets anders.

dank je voor de verduidelijking!

Maar dan heb ik geen mods gebruikt, hoe kan dat dan wel komen?

Dát wéét ik juist Nóg niet.

Het kan gewoon zijn dat je Te véél cheats hebt gebruikt.

Je kan de savegame gewoon deleten en op zoek gaan naar de 2e dichtstbijzijnde datum.

Link to comment
Delen op andere websites

Leg eerst es uit waar je die savegame vandaan hebt.

Heb je die savegame ergens gedownload of heb je em zelf aangemaakt? Als je em namelijk hebt gedownlaod is de kans heel groot dat het een 'modsavegame' is namelijk...

En heb je cheats gebruikt? Cheats beinvloeden je spel namelijk en kan voor dit soort problemen zorgen...

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het ráár is, maar ik denk toch dat het 'zomaar' uit je Savegame komt. Als je geen Cheats, Mods, of andere spul gebruikt.

Het beste is gewoon (zoals ik meerdere keren zei :puh: ), de dichtbijzijnde datum zoeken, en dan gewoon erop drukken. Hopelijk heb je dan geen foutmelding.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...