Gino Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hoe kan je zelf tattoo's maken ? Graag klein tutolerialtje ofso Reageren
SWYV Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 ik ga jou een PM sturen want ik heb op mijn forum een tut over tattoo maken + vele andere dingen Reageren
Gino Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Als ik een .bmp plaatje wil importeren zegt hij : Stream Read Error .. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 We hebben veel tutorials over het maken van tattoo´s, check de Master Tutorial list eens, als je iets daaruit niet begrijpt kun je natuurlijk weer hier met je vraag terecht. Reageren
Gino Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hij geeft nog steeds dezelfde fout :S Ik denk dat het aan dat alpha gedoe ligt ? Want als ik een tattoo wil maken moet ik allemaal met die alpha shit werken . Hoe moet ik het dan doen als ik te maken krijg met een alpha ? Hoe zet ik die aan etc . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.