Riciardo Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Hallo allemaal.. Alles goed,, met mijn wel hoor behalve dak niks van gta snap ja het spel wel maar auto`s toevoegen, is er iemand die mijn toe wil voegen op msn om het helemaal uit te leggen en mijn wil helpen metl dan als je wil *****************aan zou het artstike tof vinde,, mtv riciardo >>> Door Bradley H.: emailadress verwijdert<<< Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik wil je best helpen, maar jij moet er ook wat voor doen. Om te beginnen kun je de forumregels lezen, daar zie je dat je geen emailadressen mag posten. Om wagens te installeren kun je in dit topic kijken: wagens instaleren. Reageren
Riciardo Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 ok sorry zalk niet meer doen bedankt als ik met img tools de bestanden toevoegt staan ze dan in et spel ? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ja, dan staan ze inderdaad in het spel, let er wel op dat je op "Rebuild Archive" klikt, anders staan ze er niet in, of soms crasht je hele San Andreas!! Veel Succes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ja, dan staan ze inderdaad in het spel, let er wel op dat je op "Rebuild Archive" klikt, anders staan ze er niet in, of soms crasht je hele San Andreas!!Veel Succes Daar klopt helemaal niks van. Ik heb intotaal ong 100 auto's erin gezet zonder ooit op rebuild archive te drukken en elke keer deden ze het. Dus eigelijk hoeft dat niet als je alles goed doet. en het bespaald veel tijd. Btw zorg er wel voor dat je van alles een backup maakt want dat is heel handig. GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.