Jump to content

Stelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag:

Hoe kun je in een huis kunt stelen, zoals in de missie van Ryder "home invasion"?

Ik heb de auto al en ik druk in de nacht ook al op 2 (op de computer) maar ik kom niet in een huis :?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb heel Los Santos door gereden en nergens een geel pijltje voor de deur gezien :?

Bewerkt: door Vincenzo

Probeer het anders nog eens en kijk eens in Grove Street. Daar zijn er altijd wel huizen waar je binnenkan.

Anders zou ik het ook niet weten. Installeer je spel eens opnieuw als het nog niet lukt en probeer dan nog eens.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Ok, bedankt kan nu niet proberen want het spel kan ik alleen op de kamer van m'n broer doen.

(ik edit m'n post als het niet lukt)

Geplaatst:
Je kan ook niet binnen in alle huizen. Heb je gezocht naar gele pijltjes voor de deur van de huizen?

Enkel dan kan je er binnen.

Ha dat probleem heb ik ook, in het handleiding boekje staat dat je in de buurt van richman zou kunnen inbreken, maar is dus niets van waar, heb het echt veel geprobeerd maar nog nooit een gele pijl voor een huis tegengekomen, ik zal eens in de buurt van grove street proberen :Y

Soms ligt het ook aan de tijd. Je kunt namelijk al om 20:00 beginnen met jatten, maar dan zijn er maar zeer weinig huizen waar je in kunt. Maar je moet gewoon maar wat rond rijden, en kijken of er ergens een geel pijltje voor een huis staat. En zoals Dizzee al zei, in Grove Street zijn er veel. En als er daar ook niks is, moet je of een paar uur (in werkelijkheid een paar minuten) wachten, of andere huizen opzoeken

Suc6 ;)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Hoe rijkere huizen, hoe meer er te stelen valt. Dus als je in een mooi huis gaat stelen is er veel en dure spullen. Zo kun je de missie sneller halen ;) .

Ruurd31.. :'D

Het is me al gelukt, bedankt! Alleen wat krijg je er maar weinig voor: 3 items 100 dollar

Bewerkt: door Vincenzo
Geplaatst:

Ruurd zei hierboven al:

Hoe mooier huis, hoe duurdere spullen. Ik was geoon rodn gaan rijden tussen de mooie huizen, ik raad je aan in Los Santos, naar dat heuvelachtig gebied gaan, in de richting van Palamino Creek (dacht ik) daar staan ook wat mooie huizen

Geplaatst:

Zoals Big Bear al zei je kunt ook ergens anders inbreken. Het is niet verplicht om in te breken in Los Santos, je kunt ook inbreken in San Fierro of Las Venturas. Daar zijn ook behoorlijk rijke buurten.

De Boxville (black) kun je hier ook vinden om in te breken:

naamloos1lw.th.jpg

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Ook in dit (klik) topic staat veel uitgelegd.

Geplaatst:

maar altijd als ik ga inbreken zijn er mensen in de kamer en komt er plicie aan omdat ik gezien ben.....

heeft iemand nog wat hints voor mij??¿¿?? :?

Geplaatst:

Het slimste is om het huis in te rennen iets te jatten er uit rennen en dan naar het huis daar tegenover iets jatten en dan terug gaan naar hetzelfde huis en dan staan alle dingen er weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...