Arjen Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) HOE LAMPEN EEN KLEUR GEVEN? Selecteer de layer van een van de lampen en druk op Ctrl + U. Nu krijg je een nieuw venstertje in beeld. Vink rechtsonderaan in het venster Colorize aan. Met het bovenste pijltje kan je een kleur maken. Met het middelste pijltje kan je het contrast aangeven. Met het onderste pijltje kan je de brightness aanpassen. Bewerkt: 5 december 2005 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Mischien voor de mensen ook handig dat ze weten hoe ze die kleur doen.. Verder mooie tut! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Oja, goed dat je het zegt! Zie eerste post voor update! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Nette tut, mja iemand die het nog niet wist is het makkelijk voor. Wel een nette tut. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb problemen met mijn tweede lamp. Als ik ze toepas zie ik de twee lichten maar dan wel zonder render. Weet er iemand wat ik fout doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Vergeet niet de Blend Mode op Screen te zetten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Grootste bump die ik in m'n GTAforum carrière al gemaakt heb Gelukkig is het in een subforum waar dat mag Zeer leuke tut Arjen, duidelijk uitgelegd ook! Hier is m'n resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakooza Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) goede tut, goed te begrijpen, ook voor beginners (ikke). ook een mooie uitcome voor het geheel krijg je van mij een dikken 8 Bewerkt: 1 juni 2007 door jakooza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmania Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2007 ja zeker mooie tut, mijn resultaat m.b.v. PH en IR mijn resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxjeu007 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Handig maar je kan er ook animatie opzetten toch dat je hem kan laten flikkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Nu erg tog een grote bump is, erg mooie tutorial, zal binnekort het proberen, maar die animatie vind ik niet zo'n super idee, dan krijg je een nep effect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Ik ga hem ook doen, ik probeer er iets moois van te maken. Resultaat komt er vandaag nog Zit weer sinds vandaag aan PhotoShop, hoe maak ik die lichten in andere kleuren. Ik heb nu dit: Bewerkt: 11 juli 2009 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Outcome: v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Ik heb even een klein vraagje bij deze tutorial, Als ik de een lamp probeer te maken (dus met zwarte layer, filter - render - lensflare en settings zoals ze in de beginpost staan) krijg ik onderstaand resultaat, wat volgens mij wel een beetje anders is dan de bedoeling is. Doe ik iets verkeerd, komt het omdat deze tutorital voor een oudere photoshop versie is geschreven (ik heb CS4) of...? groetjes, Ymosky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Zet je die layer wel op screen? Anders moet je het opnieuw proberen, het kan namelijk zijn dat ps het er telkens willekeurig uit laat zien Met cs4 is overigens niks mis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.