gtaracer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik heb een Hydra gestolen bij de legerbasis dicht bij de fly school. Ik heb kunnen wegvliegen maar er komen andere vijandige hydra's achter me en ze lanceren raketten naar mij. Nu is de vraag , hoe lanceer ik raketten naar hun? Gebruik makend van een lock , zoals in battlefield 2. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Ik heb dit rechtstreeks vanuit WikiGTA gekopieerd: Hydra PC W=Omhoog S=Omlaag A=Rol naar links D=Rol naar Rechts Q=Achterroer naar links E=Achterroer naar Rechts 8=Stuwraketten naar Achteren 2=Stuwraketten Omlaag +=Wielen intrekken. Hydra PS2 X=Omhoog Vierkantje=Omlaag Linker joystick links=Rol naar links Linker joystick rechts=Rol naar Rechts L2=Achterroer naar links R2=Achterroer naar Rechts Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar voren=Stuwraketten naar Achteren Rechter joystick ongeveer 3 sec. naar achterern=Stuwraketten Omlaag L3=Wielen intrekken. XBox: Opstijgen: A Dalen: B Vliegen: Duw de linkse analoogstick naar voren en druk A Schieten: R ingedrukt houden om te richten en druk L om te schieten Wielen: Klik op de rechter analoogstick Draaien: Witte of zwarte knop ingedrukt houden Kijk hier voor meer informatie (en netter): http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...dreas_Besturing Ruurd31.. :'D Bewerkt: 4 december 2005 door Ruurd31 Reageren
BaasB Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Ruurd31, in dat lijstje staat maar één ding niet: hoe je op vijandige hydra's lockt En volgens mij vroeg ie daar juist om EDIT: Stom nou vergeet ik te vertellen hoe het moet.. Als je hem op de PC hebt, is het spatie balk. (ingedrukt houden) Ruurd, jij kunt 'm verder helpen als ie 'm op de xbox of de PS2 heeft Bewerkt: 4 december 2005 door BaasB Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) BaasB je hebt gelijk, maar ik heb alleen hem op de PC. Ontopic: Als je nog nooit de instellingen veranderd heb, dan moet je met CTRL schieten, wil je doel gericht schieten dan houd je spatie in. Dan is je doel groen geselecteerd, als hij rood wordt vliegen de rakketen achter hem aan. Als je ALT doet dan valt er een licht gevend ding uit je Hydra. Daarachteraan vliegen de rakketen van de vijandige Hydra's achteraan. Dus hebben ze jou niet meer als doel maar dat lichtgevend ding . Ruurd31.. :'D Bewerkt: 6 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Dat ook wel eens lichtkogels genoemd word Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Dat ook wel eens lichtkogels genoemd word je hebt gelijk Tim owja veel plezier nog met onze tips gtaracer Reageren
-k= Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 ik weet hoe je een onverwoest bare hydra krijgt met maar 1cheat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ja, hier zijn de cheats: PC - JUMPJET S2 - Triangle, Triangle, Square, Circle, X, L1, L1, Down, Up XBox - Y, Y, X, B, A, Left Trigger, Left Trigger, Down, Up Veel succes, Ruurd31.. :'D Reageren
gtaracer Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Bedankt voor jullie hulp Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ja, hier zijn de cheats:PC - JUMPJET S2 - Triangle, Triangle, Square, Circle, X, L1, L1, Down, Up XBox - Y, Y, X, B, A, Left Trigger, Left Trigger, Down, Up Veel succes, Ruurd31.. :'D Die zijn toch niet onverwoestbaar? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Klopt, maar alles is verwoestbaar. Met de uitzondering voor: Tram BMX Bike BMX Ruurd31.. :'D *Edit:@Tim, een bike is een fiets. De moters hebben allemaal namen, zoals NRG-500! Kijk eens in de walktrough en dan bij voertuigen. Bewerkt: 6 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Als je met Bike een moto bedoelt heb je het mis, een bike is wel verwoestbaar Bewerkt: 6 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
Roderickbond Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hij snapt heus wel dat een moto kan ontploffen!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bedankt voor jullie hulp daar zijn we voor ! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat ook wel eens lichtkogels genoemd word Ook wel flares voor de vrienden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.