bjorn13 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Hier heb ik 8 sigjes van "Foto Manipulatie" Ik had Froop al de hele tijd dit zien maken en ik dacht ; laat ik dat ook nog maar eens doen.. Willen jullie deze raté? En welke vinden julie de mooiste? Bewerkt: 4 december 2005 door bjorn13 Reageren
Eli R Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ze zijn fijn, probeer alleen niet de 'sigs' te plaatsen, maar gewoon de volledige afbeeldingen, dat is volgens mij veel mooier. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 De mooiste vind ik de aller laatste. Die met de sneeuw is erg mooi. Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dat is geen Foto Manipulatie, Foto Manipalatie is veel meer doen dan een paar effectjes toevoegen. Niet dat ze lelijk zijn, ze zijn erg mooi! 8/10 Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dat is geen Foto Manipulatie, Foto Manipalatie is veel meer doen dan een paar effectjes toevoegen. Niet dat ze lelijk zijn, ze zijn erg mooi! 8/10 Weet ik .. Maar ik wist niet de juiste naam voor dat. Reageren
Eli R Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Kan je posten waar je die foto's vandaan hebt? Reageren
Thabit Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Dat is geen Foto Manipulatie, Foto Manipalatie is veel meer doen dan een paar effectjes toevoegen. Niet dat ze lelijk zijn, ze zijn erg mooi! 8/10 Weet ik .. Maar ik wist niet de juiste naam voor dat. Blur .. Zo doe ik dat wel vaak, ik doe er blur in. Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Je kan het Photo Enhancing noemen, of Foto "Vermooing".. Ik weet de engelse naam wel, maar niet de nederlandse.. Reageren
Eli R Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Photo Enhancing Foto Verbetering. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 De laatste is zoals mazzeltje al zegt de mooiste, maarja de rest is ook wel mooi op die met de rozen en de waterval na (mijn mening). Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Inderdaad mazzeltje en Bradley, de laatste is de mooiste. En ook omdat ik van sneeuw hou. Reageren
Froop Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Woohoo, ik heb een nieuwe mode uitgevonden. Ze zijn wel leuk hoor. Reageren
The Mafia Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Héél erg mooi vooral deze onder mij. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Het is meer foto verandering met een effect zijn wel mooie sigs . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.