remcojansen Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Als ik de laatste missie van gta sa ps2 uitspeel en daarna save, en deze game wil loaden komt er een error: 'Error: check your memory card and try again, now restarting game.' Weet iemand hoe dit kan komen? Dit is echt alleen na de laatse missie van het verhaal. Ik heb Take two al een keer gemaild maar die kon er geen redelijk antwoord op geven. Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt. ReMcO Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Als ik de laatste missie van gta sa ps2 uitspeel en daarna save, en deze game wil loaden komt er een error: 'Error: check your memory card and try again, now restarting game.'Weet iemand hoe dit kan komen? Dit is echt alleen na de laatse missie van het verhaal. Ik heb Take two al een keer gemaild maar die kon er geen redelijk antwoord op geven. Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt. ReMcO Ik heb wel eens gehoord van deze bug... Dat je na de laatste missie zwart beeld krijgt, of dat je hem niet kunt laden. Omdat andere savegames het wel doen, denk ik dat het niet aan je memorycard ligt. Ik denk dat je alleen maar een savegame van een stapje terug kunt nemen, en daarop San Andreas opnieuw moet uitspelen. Misschien werkt het dan wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.