NandroDavids Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dan neem ik aan dat het stemmen kan beginnen. Mijn stem gaat naar Blacklist, omdat ik die van bigG veel te kaal vind in het midden.
Upstream Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 bigG , omdat daar een leuke animatie inzit (voor de rest is hij erg saai en de tekst past er voor geen meter bij).
Juice Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Mijn stem gaat naar: Blacklist Waarom?: Ik vind dat Blacklist mooiere kleuren heeft gebruikt. Verder vind ik die van BigG maar wat kaal en ik vind bovendien de tekst niet bij de signature passen. Stem: Blacklist
Achille Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Blacklist. Waarom? Gwn veel beter dan Big G
Bassie_94 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Blacklist Waarom? Omdat die van bigG heel erg kaal is en de text past er voor geen meter bij. Ik vind die van Blacklist ook niet echt mooi moet ik zeggen..
Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 BigG Waarom. Mooie animatie alhoewel de render beter geblend kan worden. De tekst van Black list vind ik niet passen.
Froodooo Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Blacklist. Omdat BigG alleen een animatie erop heeft, en hij is nogal leeg. Mijn stem dus voor Blacklist. Succes nog allebei!
Thabit Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Blacklist Die van groteG is een beetje saai. Maar die tekst van Blacklist is ook niet mooi!
DaddyPimp Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Stem: Blacklist Reden: Ik vind die van BigG nogal kaal en saai. Deze heeft mooi kleurengebruik etc.
The Mafia Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Stem: BlacklistReden: Ik vind die van BigG nogal kaal en saai. Deze heeft mooi kleurengebruik etc. Hier ben ik het mee eens dus Blacklist krijgt mijn stem.
bjorn13 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Big G Sorry maar ik kon echt niet kiezen tussen Blacklist & Big_G Maar ik heb toch big_G gekozen .
The Italian Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Stem: Blacklist ik vindt die van BigG zoals iedereen een beetje kaal en de text niet passen
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Blacklist Waroom? Gewoon meer versierd dan bigG
Ikkes Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Allebei erg mooi, Goedzo jongens. Maar nu ter zaken, De sig van BigG is mooi gemaakt met dat "regen effect" maar ik vind hem wat kaal. Die van Blacklist is daarintegen wle goed opgevuld. Dus mijn stem gaat naar Blacklist. Als er iets meer in de sig van BigG stond had ik voor hem gestemd iets rustiger maar Blacklist de stem is voor jou
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Mijn stem gaat naar Blacklist De sig van bigG is wel mooi maar ik vind hem zoals iedereen een beetje kaal in het midden. De tekst is ook niet zo schitterend. Alhoewel ik die regen wel heel mooi vind. De sig van blacklist is wel goed gevuld. Zeer leuk gedaan, man.
Recommended Posts