San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Als ik GTA: Vice City speel, en ik rij hard, dan duurt het echt heel lang voordat iets geladen is, dus het lijkt net alsof ik in de lucht rij, hulp graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Het kan zijn dat je PC wel voldoende is voor Vice City maar omdat je snel gaat moet hij veel doen en dat kan je PC niet aan dan. Dus wat zijn je Specs. Dan kunnen we veder kijken. Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 Ik heb hetzelfde, maar ik speel nu vaak san andreas en daar is het bij mij nog geen eens 1 keer gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimp_Killer Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 probeer je videokaart eens te updaten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 Zoals ergens hierboven gezegd is: 'Wat is je systeem specs'? Heb je tijdens GTA VC ook programma's aan ofzo, zoja, doen ze dan uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Ligt aan je pc,stel dat ie trager is,of beetje ouders,of minder MB (ik zit maar wat dingen op te noemen waardoor het kan komen) gaat ie trager saven en laden.En hij moet het landschap dan telkens laden. Als je tevoet gaat,moet het landschap amper laden,maar als je echt zo snel gaat,moet ie bijna per seconde stukken landschappen laden In SA is dat normaal opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Ehm.... Heb je gta vc al upgedate ik had et ook en naar het updaten had ik er geen last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikke 32 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 volgens mij ligt het niet aan je specs, omdat je gta:sa perfect speelt , maar update gta:vc en herinstaleer het even. zodus, proberen maar !!! succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.