Jump to content

No son of mine


Siender

Recommended Posts

cjballer, ga eerst 20 of wel 30 hidden packages zoeken, zodat je al Shotgun en evt Armor hebt. Ik deed dat, en overleefde met half health. Blijf op de auto schieten als een mannetje er achter zit. De auto ontploft en het gaat een stukkie sneller.

dit werd tegen mij gezegd.. in een ander topic :Y ik had ook moeite met deze missie

veel succes er mee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een andere, misschien wat laffe aanpak gebruikt

ik kwam er ook maar niet door.

Ik ben gelijk naar t zuiden gereden, daar heb je zon schip in de havens, onderweg naar t schip heb ik 2 autos in het water kunnen duwen.

De mannetjes die er nog waren , kon ik mooi opwachten boven op het schip, zodra ze de trap opkomen, met de shotgun bewerken.

Daarna komen er nog 2 waves ofzo, ik ging op t puntje van t schip staan, en ze reden allemaal gelijk het water in... mission complete :D

Link to comment
Delen op andere websites

pak gewoon een submachine gun ( mirco smg, uzi,tec9,mp5 ) en zorg dta je meer dan 50 kogels hebt, en start het scooter shooter missie, en vermoord gelijk de chaffeur dan verdubbeld de kogels, als je uiteindelijk 99999999 kogels hebt kan je ze makkelijk aan, ( soms staat de scooter er niet , bijvoorbeeld als je heel snel de chaffeur vermoord hebt ) en zorg voor full health en armor!

en je kan ook meer max health krijgen door pizza missies te doen, die bij mij telkens mislukken

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is het zo gelukt: Ik liep gelijk naar de Shotgun en schoot die gast die daar op de trap stond dood. Toen liep ik naar beneden, pakte ik de Submachine Gun en schoot alle andere gasten dood. Toen ik bijna dood was pakte ik weer health en liep ik naar de straat om een auto te pakken. De auto's kwamen me achterna. Toen stond ik stil en kwamen ze d'r uit. Ik reed een beetje naarvoren zodat ze verder van hun auto vandaan kwamen. Toen reed ik ze over.

Link to comment
Delen op andere websites

andere strategie begin de missie spring iver de heg achter je pak een motor, rij naar de vuilnisbuilt

rij naar boven op een soort helling ga naar de waterkant en wacht tot de autos aankomen als je dan snel wegrijd rijden ze allemaal het water in :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukte het ook op een andere manier: Je neemt een auto en rijdt tot aan de callahan bridge, rijd ze op, zorg ervoor dat ze vlak bij jou zitten, rem dan op het einde en ze rijden het water in, maar pas op dat ze je niet erin duwen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was toch die van bij Ma Cipriani (als ik het goed op heb)? Wat een omwegen nemen jullie toch allemaal. Ik ben gewoon op dat terras bij Ma's huis gebleven, af en toe ging ik beneden eens een kijkje nemen om er 'n paar af te knallen. Het waren er wel véél.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gewoon op dat terras bij Ma's huis gebleven, af en toe ging ik beneden eens een kijkje nemen om er 'n paar af te knallen. Het waren er wel véél.

:cya:

dit heb ik ook gedaan, ik heb ze opgewacht en neergeschoten met mijn shotgun denk ik. Soms wel opletten voor granaten!

Link to comment
Delen op andere websites

Soms wel opletten voor granaten!

Bij mij gooide ze die niet!

Je moet gewoon op dat terasje blijven staan en ze een voor een blijven opwachten en ze met de shotgun die er voor je klaar licht deen kopje keiner maken!

>>> Door Dizzee: Zie mijn post van daarnet. klik

Slotje. :slotje: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...