Jump to content

Een X op een deur

Joriz

Recommended Posts

Ik ben even héél kritisch, maar dat kruisje staat recht ten opzichte van het plaatje, niet ten opzichte van de deur, als je goed kijkt. Dus is het waarschijnlijker dat het inderdaad niet op die deur 'geschilderd' is, maar dat het iets is in de... hoe zeg je het, HUD ofzo?

Delen op andere websites

het lijkt er op of het kruisje wel precies voor het sleutelgat zit. Misschien betekent dat de deur inderdaad opslot zit of dat je misschien door het sleutelgat kan kijken maar veder heb ik geen idee eigenlijk.

Delen op andere websites

je zou bijna zeggen dat het een fout is in het spel maar dat zou toch wel erg zijn. (dat valt toch gelijk op)

ik denk dat het om aan te geven is dat de deur op slot is

als dat zo is zou je ook wel sleutels moeten gaan vinden.

Delen op andere websites

Kweenie... het ziet er een beetje nep uit om iets zo te markeren. Het lijkt me voor GTA meer iets om er dan zo'n marker voor te zetten. Maar zo'n klein kruisje, dat valt toch niet op als je erlangs loopt?

EDIT: lijkt het trouwens niet meer op een letter 'x' dan op een markeerkruisje, als jullie snappen wat ik bedoel?

Delen op andere websites

ik denk dat je die deur open kan maken met kruisje op je ps2 controller :angry: :):( :ph34r: :blink: :unsure:

nou ik heb nu de foto eens goed beken en opgeslagen en ik heb ingezoom t

en het lijkt op een sleutelgat en ik denk dat je daarvoor sleutels hebt die ergens in het huis liggen

Bewerkt: door jojogta3
Delen op andere websites

ff offtopic:met welk progje zoom je in?

maarja ff ontopic: dan liggen de sleutels misschien op een kast bij de deur dan jat je zijn sleutels dan schiet je hem dood en dan heb je zijn huis :D

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...