Joriz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Iets valt me op in deze screen. Een x op de deur knop? waarvoor zou het zijn. IS de deur op slot en moet je hem open rossen of mag je er gewoon niet in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 misschien staat die X er om die deur binnen te gaan.....X op ps2 controller ....anders zou ik het ook niet weten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik ben even héél kritisch, maar dat kruisje staat recht ten opzichte van het plaatje, niet ten opzichte van de deur, als je goed kijkt. Dus is het waarschijnlijker dat het inderdaad niet op die deur 'geschilderd' is, maar dat het iets is in de... hoe zeg je het, HUD ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 het lijkt er op of het kruisje wel precies voor het sleutelgat zit. Misschien betekent dat de deur inderdaad opslot zit of dat je misschien door het sleutelgat kan kijken maar veder heb ik geen idee eigenlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 ik hoop niet dat het betekent dat je er niet door heen mag of op slot is ik hoop dat het niks met die deur te maken heeft anders vind ik het een beetje nep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 je zou bijna zeggen dat het een fout is in het spel maar dat zou toch wel erg zijn. (dat valt toch gelijk op) ik denk dat het om aan te geven is dat de deur op slot is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 je zou bijna zeggen dat het een fout is in het spel maar dat zou toch wel erg zijn. (dat valt toch gelijk op)ik denk dat het om aan te geven is dat de deur op slot is als dat zo is zou je ook wel sleutels moeten gaan vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 als dat zo is zou je ook wel sleutels moeten gaan vinden. nee joh gewoon met de eerste beste shotgun die deur naar de kloten schieten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 Kweenie... het ziet er een beetje nep uit om iets zo te markeren. Het lijkt me voor GTA meer iets om er dan zo'n marker voor te zetten. Maar zo'n klein kruisje, dat valt toch niet op als je erlangs loopt? EDIT: lijkt het trouwens niet meer op een letter 'x' dan op een markeerkruisje, als jullie snappen wat ik bedoel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jochem Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 jah misschien is het wel gewoon een iemand die daar opricht van je team ofzo :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 nou ik weet dat er een team is maar ik zie maar 1 gast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 misschien zetten ze een X op de deur omdat ze daar al geweest zijn???, of omdat die gekozen is om te overvallen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RWW Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 Die X hoort gewoon bij het programma waarmee ze GTA mee maken of zoiets. Dat ze die programma ook gebruiken voor screenshots. ?? :huh: ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) ik denk dat je die deur open kan maken met kruisje op je ps2 controller :angry: :ph34r: :blink: :unsure: nou ik heb nu de foto eens goed beken en opgeslagen en ik heb ingezoom t en het lijkt op een sleutelgat en ik denk dat je daarvoor sleutels hebt die ergens in het huis liggen Bewerkt: 18 augustus 2004 door jojogta3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ff offtopic:met welk progje zoom je in? maarja ff ontopic: dan liggen de sleutels misschien op een kast bij de deur dan jat je zijn sleutels dan schiet je hem dood en dan heb je zijn huis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts