Chi Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ff offtopic:met welk progje zoom je in?maarja ff ontopic: dan liggen de sleutels misschien op een kast bij de deur dan jat je zijn sleutels dan schiet je hem dood en dan heb je zijn huis Haha.. [Zeikmodus] En dan komt de woningbouwvereniging kijken wie er in het huis woont. Dan merken ze dat de echte eigenaar dood is, bellen ze de politie, wordt je opgepakt, je savegame gedelete en kun je overnieuw beginnen. [/Zeikmodus] Ik denk dat het gewoon bij het bijhorende screenmaakprogramma hoort. Of misschien wel bij je Heads-Up Display.. maar sleutelgat? Nou ja, het is GTA, dus alles kan.. :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ja hoor woningbouw vereniging maar misschien kan het wel die huizen jatten misschien zit de deur op slot? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 je moet eerst het plaatje opslan litlunner en dan staat daar een vergroot gals later Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ik hoop dat het niet zo nep word dat het een kruisje is voor je controller dat je de deur open kan maken met x ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 je moet eerst het plaatje opslan litlunner en dan staat daar een vergroot gals later kan dat met paint dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 :rolleyes: nee bij je afbeeldingen staat dat plaatje en dan moet je in die map er op klikken en dan zie onder dat polaatje een vergrootglas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ok,ik denk toch eerlijk gezegd dat je met X die deur open moet maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 is het het gelukt liltunner Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 en als je er op schiet wat gebeurt er dan ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 en als je er op schiet wat gebeurt er dan ? bij mij gebeurt er gewoon niets dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Jezus. Waarom bumpt je een topic van al bijna een jaar oud? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts