gta mega fan Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 kan je je auto wassen bij een car wash Reageren
Jowx Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 kan je je auto wassen bij een car wash Nee, het heeft geen nut om er door heen te rijden. Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Er was geloof ik wel een patch voor op de pc maar welke weet ik niet. Moet je even op google kijken. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 De enige manier om je wagen weer schoon te krijgen is een bezoekje aan de Pay 'n Spray of een keertje je auto in een van je garages te zetten. Dit werkt alleen als je deze patch gebruikt. Gebruik hem alleen als je echt problemen hebt met San Andreas, de patch schijnt meer problemen te veroorzaken dan op te lossen... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Àls je auto stuk is reapareert de Car Wash (Pay 'n Spray) jou auto, hij krijgt ook nieuwe moter. Wil je je auto verbouwen dan moet je naar een tune shop. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 5 december 2005 door Ruurd31 Reageren
gta mega fan Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 he dank je jongens. en ik wist het niet over die motor in die pay a spray(ofzo) echt dank jullie wel want ik rij er maar door en er gebeurde niks. maar ik wil weten waarom die het wel doet bij de missie reuinating the famelies als je op de auto zit. greetzzzzz gta mega fan Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 he dank je jongens. en ik wist het niet over die motor in die pay a spray(ofzo) echt dank jullie wel want ik rij er maar door en er gebeurde niks. maar ik wil weten waarom die het wel doet bij de missie reuinating the famelies als je op de auto zit.greetzzzzz gta mega fan Dat is gewoon speciaal voor die missie, maar kan normaal niet. Je ziet CJ ook ergens in een filmpje een kofferbak van een auto openmaken, maar dat kan je ook niet doen... Het zijn van die dingen die gewoon maar een keer voorkomen, daarna niet meer. Reageren
ikt Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 over die patch: hij werkt bij mij niet Maar ik heb toch geen problemen met GTA dus en als je bij een politiebureau naar de kelder gaat dan zie je dicht bij de vermiste auto's een politieauto met de voorklep(of hoe dat ook heten mag ) omhoog. Daar kun je ook gewoon mee rijden En de kofferbak kan je openbeuken Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 over die patch: hij werkt bij mij niet Maar ik heb toch geen problemen met GTA dus en als je bij een politiebureau naar de kelder gaat dan zie je dicht bij de vermiste auto's een politieauto met de voorklep(of hoe dat ook heten mag ) omhoog. Daar kun je ook gewoon mee rijden En de kofferbak kan je openbeuken Volgens mij bedoelt ie een moterkap Reageren
ikt Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 ja, dat bedoelde ik enne... motorkap schrijf je zo:motorkap Reageren
gta mega fan Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 niet offtopic gaan aub Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Toen ik sa voor het eerst speelde zag ik ook een carwash, Ik reed erdoor en er gebeurde niks!!! Dus toen snapte ik wel al dat het niet ging!!! Het zou wel leuk zijn als je de auto in de car-wash zou kunnen doen en tot die dan blinkte:p gta-freak2. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Je bent niet enige hoor,die dat dacht.Ik reed ook paar keer door carwash.Maar van vice city,kende ik de pay 'n spray nog,en wist dus dat ik daar me auto kon laten herstellen+nieuw kleurtje. Wat ik toen ook ontdekte in SA was,dat ik dacht dat daar een ondergrondse parking was,maar was gewoon een garage,daar kon ik dus me auto tunen,was ik weer blij natuurlijk Maar goed,je hebt veel reacties gehad,dus ik denk dat je het nu wel begrijpt En je bent dus niet de enige die door die carwash ging als een gek :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.