leipe_siki Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Mijn sig is mijn 4e plaatje ooit gemaakt ik wil dat iedereen hier een cijfer voor geeeft Reageren
Achille Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 niet echt zo.. Plaatjes passen niet echt bij elkaar.. 6.5 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ok, jij WIL, dus ik DOE Zelf ben ik niet zo geinteresseerd in het maken van sig's, daar heb ik gewoon het geduld nier voor, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik die van jou niet zo heel bijzonder vindt. Reden: Die matrixachtergrond en die auto passen gewoon niet bij elkaar, wat is het thema? Movie, auto's? Bovendien is die auto er gewoon overheen geplakt en is ie niet goed uitgeknipt (zie onderaan bij het achterwiel. En zodra de koplampen gaan branden licht de voorruit ook op.. Maar voor je 4e creatie vindt ik zeker niet slecht, ik zou het niet kunnen Derhalve geef ook ik je een 6,5/10. Bewerkt: 6 december 2005 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.