Jump to content

Ratchet & Clank player sig

Recommended Posts

Geplaatst:

ratclaplayer4id.jpg

Achtergrond is met 1 druk op de knop gedaan, ik vind hem wel mooi ik vind het alleen jammer dat ik hem zo ''simpel'' gemaakt heb.

De tekst ''Ratchet & Clank player'' is nog wel het hoogtepunt omdat het lijkt alsof hij in de sig zit (dus erin gedrukt).

Comments, tips?

Geplaatst:

Ik vind het niks.. 3/10

>>> Door .Levi.: Lees even de regels door en kijk bij raten, wat jij doet is dus niet volgens de regels. Het is je eigen mening, maar vertel er wat bij en geef hem wat tips, anders hoef je gewoon niet te posten.<<<

Ps. en dit geld voor meerdere mensen.

Geplaatst:
Ik vind het niks.. 3/10

iets meer mag ook wel he.

---------

---------

Ik vind hem een beetje leeg en de letters vind ik niet zo mooi.

Maar

Oefening baard kunt.
Geplaatst:

ik vindt hem mooi, ik hou ook meer van wat rustiger, juist dan kun je goed zien wat je gedaan hebt. Hoe drukker hoe onoverzichtelijker.. Vooral de letters zijn mooi, misschien een ander kleurtje?

Rate: 8/10

Geplaatst:

Je achtergrond is wel leuk maar ik zou er wat meer effect in draaien als je niet zo van brushes houdt gooi er wat filters door of wat paterns.

Je tekst zou beter passen als je dat blauw veranderd in donker paars en dat zwart in een beetje oranje. Ik zou dat blauwe in 1 stroke donker paars, Met 45%opacity ofzo?

Ik zou ok even je signature selecteren via select=> all en layer=> new layer

en dan edit => stroke en dan 1 pixel zwart.

En over de tekst zal ik nog wel een tut maken.

Ik geef je een 6/10 omdat ik toch nog niet hard wil wezen met een drie ofzo of een vier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...