Jarno Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) V2A Converter Voluit: Vice To Andreas Converter Inleiding Oke ik zal jullie voor zijn voordat jullie denken. Ja dit is het zoveelste draaiende project van mij blablabla. Maar Zeur dan niet. Dit programma'tje die kan files converten van GTA Vice City naar GTA San Andreas. Tot nu toe kan hij alleen nog IDE en IPL files converten. Changelog (Engels talig) - Version 0.2.2 -- Added user request function named: "Start ID from" - Version 0.2.1 -- Improved/Updated 'Update system' -- Fixed 'SA IPL save' bug -- Some other stuff done - Version 0.2.0 Beta -- Updater (W00T!) -- IPL Converter -- Readme updated -- Fixed a bug in IDE Converter -- And some other stuff - Version 0.1 Beta -- First public beta release To-Do - Betere IDE Converter - IPL Converter (Gedaan, Nog in test fase) - Texture Converter - IMG Converter (Dit kan nog een tijd duren) Heb je een idee? Reageer in dit topic! Downloads Versie 0.2.2 RAR Archief: Geen ZIP Archief: Geen Hoe upgraden: Download versie 0.2.1 en gebruik het ingebouwde 'Update-Systeem'. Versie 0.2.1 (Met 'Update-Systeem'!) RAR Archief: Download ZIP Archief: Download Versie 0.2.0 Beta (Met 'Update-Systeem'!) RAR Archief: Download ZIP Archief: Download Versie 0.1 Beta RAR Archief: Download ZIP Archief: Download Slot Ideeën, Tips, Klachten, Bugs? Reageer dan in dit topic of stuur mij een PB! Links GTAForums topic: Klik! Bewerkt: 8 december 2005 door Jarno Reageren
Blastov Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Goed werk YWA Als je de IPL converter af hebt is het helemaal top Kan ik mijn mods opmzetten Reageren
Jarno Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Moet je wel models en textures wel handmatig converten. IPL Converter gaat goed. Nog een aantal bugs alleen maar. Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ziet er goed uit Jarno, mooi werk! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Echt mooi werk Jarno, kan je hier mee VC naar SA converteren, met het hele eiland, en dan SA erbij? Reageren
Jarno Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Mijn doel is dat wel natuurlijk. Maar dat lukt niet. Moet ik eerst een DFF importer en exporter weer hebben enzo. Misschien ooit. Ik denk dat TXD en IMG wel lukt. Met IMG bedoel ik dat hij alles uit je VC img extract en dan add in je SA IMG. Ik heb nu 5 min. geleden ook de Updater afgekregen. Het was wel even wat werkt maar het is toch af. Zodra IPL gedeelte werkt komt 0.2 uit . Wat zal ik daarna toevoegen jongens? Reageren
Jarno Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Versie 0.2 Beta uit. Incl. IPL Converter (Test fase) en Updater! Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 En die tool is HEEL handig juist dat ik nodig had. *offtopic* Ik zoek iemand die me wil helpen met VC te converteren naar SA. Ik kan wel DFF's TXD's en Cols converteren maar van de IDE En IPL heb ik niet zoveel verstand. Reageren
Jarno Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 @ Mastiscus (Sorry als fout gespeld is): Wil je VC in SA? Ik wil wel helpen. Add me maar op MSN (Als je MSN hebt), Zie voor me adres me profiel. Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Oke is goed. Aangezien GTA3 al in SA sta. Wil ik VC in SA. Dat moet gewon weg zalig zijn. Men lievelings gta in SA engine. Reageren
Jarno Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Versie 0.2.1 Beta is in opkomst. Met een aantal nieuwe fixes en een aantal updates aan Update-systeem. Check elke keer op nieuwe versies . Reageren
Jarno Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Versie 0.2.1 is er. Als je gebruik maakte al van versie 0.2.0 Beta update dan via het ingebouwde update systeem. Zoniet zie de nieuwe paketten in de hoofdpost. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Versie 0.2.2 is er. Met een nieuwe functie. Update via het ingebouwde updatesysteem of download 0.2.1 (Zie hoofdpost) en gebruik dan Update functie. Ik raad echt aan altijd nieuwste versie te gebruiken! Reageren
teuntjuh Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Versie 0.2.2 is er. Met een nieuwe functie. Update via het ingebouwde updatesysteem of download 0.2.1 (Zie hoofdpost) en gebruik dan Update functie.Ik raad echt aan altijd nieuwste versie te gebruiken! Sorry voor deze, hoe noem je dat, bump? Maar de download links werken niet, zou je die misschien kunnen fixen? Is IMG converter niet gelijk aan alle DFF's binnen een img file converten, dit lijkt me wel nodig om vc files in sa te zetten. Bewerkt: 21 december 2005 door teuntjuh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.