Jump to content

Hoods overnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

wie kan mij helpen, ik hoef nog maar 2 hoods over te nemen van de Ballas, 1 hood is een klein strookje in de wijk Temple, ik vindt daar maar 3 leden van de Ballas en als ik die neer schiet gebeurd er NIKS!! alleen weer die klote politie. De 2e hood is dat hotel in Jefferson, daar zie ik helemaal niemand van de Ballas.

Geplaatst:

Je kan dan de eerste drie neerschieten, en dan als er een paar Ballas in auto's komen aanrijden dan trek

je ze uit hun auto en dan schiet je ze neer. Dat wil ook weleens helpen.

Veel succes.

Geplaatst:

Nou ik heb onderhand al 80 ballas leden gekilled maar het lukt nie om die hood over te nemen. Net ook stonden er 6 ofzo, allemaal gekilled, maar geen gang-war

Geplaatst: (bewerkt)

Blijf gewoon heel lang in dat stukje gebied staan. Op den duur komen er vanzelf Ballas mensen langs, ze zitten in een auto of je ziet er 1 lopen. Schiet ze dood, dan volgen er meer gangmembers van Ballas (komen op je afrennen). Zoals General Lee al zei: "Als je drie mensen vermoord hebt, start er een gangwar". Je kunt ook gewoon gaan rondlopen erom heen. Je hoeft niet persee de Ballas members in dat stukje gebied te vermoorden, er valkbij is ook goed.

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Mocht het echt niet lukken zet hem dan hier (klik) in de SaveGame Aanvraag.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Tip: Je kan ook rondrijden, en op zoek gaan naar Ballas in auto's, die ram je dan even lekker, en dan rijden ze achter je aan (je moet het wel vakere keren doen), dan lok je ze naar dat gebied, knal je ze neer, bij een groepje Ballas, dan lukt het geheid naar een paar keer.

Als je het echt niet luk, dan moe je het maar >>>Hier<<< posten.

Je kon ook eerst even de >>>>ZoekFunctie<<<< gebruiken, dan was je er achter gekomen, dat hier al meer was over gepost :)

Veel Succes, :cya:

Geplaatst:

die ghood in Temple heb ik eindelijk!!!! Alleen Jefferson Motel nog, maar daar had ik het weer ik knalde net buiten het gebied 3 ballas leden dood en weer niks, maar blijf wel ff doorknallen, maar tog zijn die laatste wel vaag hoor, eerst had ik er nie zoveel moeite mee

Geplaatst:
die ghood in Temple heb ik eindelijk!!!! Alleen Jefferson Motel nog, maar daar had ik het weer ik knalde net buiten het gebied 3 ballas leden dood en weer niks, maar blijf wel ff doorknallen, maar tog zijn die laatste wel vaag hoor, eerst had ik er nie zoveel moeite mee

Je moet de Ballas ook binnenin het gebied vermoorden...

Als ze erbuiten staan, en je schiet ze dood, heb je er niets aan...

Een goede tip is om op een van de bendeleden te schieten, zodat ze achter je aan komen..

Ren het gebied in dat je wilt overnemen, en maak ze daar af :)

Geplaatst:

Met een groepje Grove-street members Ikt?

Als de Grove-street members 3 Ballas/Vagos gebeurt er niet. Jij moet 3 Ballas/Vagos members vermoorden om een gangwar te starten, anders gebeurt er niets.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Je moet de Ballas ook binnenin het gebied vermoorden...

Als ze erbuiten staan, en je schiet ze dood, heb je er niets aan...

Een goede tip is om op een van de bendeleden te schieten, zodat ze achter je aan komen..

Ren het gebied in dat je wilt overnemen, en maak ze daar af :)

Om hier nog even op terug te komen en voor alle duidelijkheid;

Het is de bedoeling dat jij in dat gebied staat, de ballas/vagos mogen gerust buiten het gebied staan die jij wil veroveren. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb iets grapig als je hood word aangevallen moet je gewoon dood laten schieten dan is de hood nog gewoon van jouw :puh:

Geplaatst:

in bayside marina is er ook een gebied van die gele maar die zijn er nooit heb eens een half uur rond zitte lopen zonder ook maar eentje tegen te komen

Geplaatst:

Let eens goed op auto's, misschien zitten daar wel Vagos-members in. Ook kun je gewoon even gaan trainen (sportzaak) en kom je later terug, je moet vaak kijken. Zie je ze lopen maar buiten de hood? Dan schiet je op ze en dan volgen ze je tot in je hood en maak je ze af. In de meeste gevallen als jij 1 Vagos hebt gedood volgen meer Vagos-members.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...