bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Hij is lelijk, ik weet het, het was alleen maar om een paar functies te oefenen maar ik wil toch graag rate's en tips. Reageren
Achille Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Kleuren passen niet, Tekst is lelijk, Plaatje niet ingeblend.. oftewel een 4 voor de moeite.. Reageren
Slimm Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Kleuren passen niet, Tekst is lelijk, Plaatje niet ingeblend.. oftewel een 4 voor de moeite.. Je weet dat hij het net doet, je kan hem toch ook opbouwende kritiek geven waar hij wat aan heeft? Afkraken heeft hij niets aan, en is ook nog eens lullig aangezien hij een beginner is! @bigG Probeer eens je achtergrond te brushes, dan kan je de draak ook veel beter inblenden, zet er nog wat kleur bij en het ziet er al stukken mooier uit! Probeer wat tuts en leer, succes! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Voor een beginner is het al een goede start,ik zelf ben er ook nog niet echt goed in Ik geef je er wel al een 8 voor,omdat je beginner bent.Moest je een expert hierin zijn,dan zou ik minder geven,maar het is om te oefenen dit zoals je zei Enkele tips voor je die je vraagde: De tekst en achtergrond veranderen. Tekst duidelijker,en achtergrond wat vrolijker ofzo Anders heb je net iets uit de oude doos.Maar vind het al wel een goed begin,ik zie je hier later nog goed in worden.Succes :'D Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik vind hem wel leuk. Miss kan je het plaatje inblenden. En ik vind de teskt echt niet mooi. Probeer hem een beetje te bedekken en een leuk lettertype. 7/10 GizmO Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 De achtergrond vind ik niet echt super. Maar het plaatje op zichzelf wel. En de letters vind ik ook niet zo mooi.. Kortom te veel minpuntjes dus een: 5/10 Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ik had deze reactie's natuurlijk verwacht. Even over de achtergrond: hij is uberlelijk, was ook om even een paar functie's te gebruiken. Alleen lukt brushen nooit bij mij, en wat is inblenden? Edit; klein foutje met de border. Bewerkt: 7 december 2005 door bigG Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Alleen lukt brushen nooit bij mij, en wat is inblenden? Inblenden is het bedekken van je render (plaatje). Je zorgt dat je plaatje een beetje in je achtegrond komt, laten we zeggen het camoufleren van je render. Zie hier mijn tutorial van inblenden. Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Moet dat persee met brushes, of kan je dat effect ook op een andere manier dan erover heen brushen krijgen? Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Je staat op de layer van je render, Image -> Adjustments -> Hue Saturation, en verplaats het Saturation balkje meer naar links, dan verliest je render de kleur, maar past hij iig wel meer bij de achtergrond. In jouw geval zal het niet erg goed passen, omdat de achtergrond grijs is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.