GTAistheFuture Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Heey worden julie ook vaak gebanned van servers terwijl je helemaal niks doet? Ik cheat niet en gebruik ook geen mods Reageren
Thabit Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Hmm, eerst wel ( Toen ik nog MTA speelde) Omdat ik gewoon in vorm was dachten ze dat ik cheate! :angry: :wacko: Reageren
Arjen Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Heey worden julie ook vaak gebanned van servers terwijl je helemaal niks doet?Ik cheat niet en gebruik ook geen mods Hoe lang speel je al MTA? Als je net begonnen bent zien ze je voor cheater aan. <_< Maar als je al een tijdje speelt dan lagg je of je cheat. (wat niet het geval is dus) Tijdens MTA moet je alle connecties die met internet verbinding maken uit hebben. Daardoor ontstaat lagg. Hij moet meer verzenden en daardoor zien ander jou niet soepel lopen... Reageren
8-Ball Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Ik had het bij het begin! Toen dachtenze een keer dat ik een trainer gebruikte! :angry: <_< :blink: Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 ikke nog nooit gehad maar wel al vaak meegamaakt...zeker op de helft van de servers waar ik kom zijn ze wel iemand aan het uitmaken voor lagger of cheater..je word er egt doorgedraaid van <_< Reageren
Furi0uz Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Heey worden julie ook vaak gebanned van servers terwijl je helemaal niks doet?Ik cheat niet en gebruik ook geen mods Misschien loop je op crappy servers rond... Af en toe kun je ook gebanned worden vanwege flooden, schelden, extreem laggen, valse namen gebruiken, single player cheats intikken, beledigen van admins, of gewoon door n00bs getroffen te worden en uitgemaakt worden voor cheater - een admin hebbende die de n00bs geloofd en je banned... Etc etc etc... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.