Jump to content

NFSMW directx 9.0c probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb vandaag most wanted gekocht voor de PC.

ik doe hem in mijn pc en installeer hem totdat ik het schermpje krijg dat ik DIRECT X9.0c moet hebben.

Ik denk ok doe ik ff , heb ik direct x geinstalleerd krijg ik nog steeds hetzelfde bericht!

Kan iemand mij hiermee helpen?

ECHT ALVAST BEDANKT!

EDIT:Bij de instal van direct x geeft hij ook niet aan dat ik kan kiezen waar ik hem wil installeren.moet die op een speciale plek?

Bewerkt: door blackpearl11
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Als je een goede computer hebt moet er standaard al 9.0 opzitten.Dan moet je de meegeleverde Direct X nooit instaleren,want die is nooit perfect aangepast op je computer.Je kunt de installatie alleen nog maar ongedaan maken door systeem herstel te doen,maar alle programma's die je intussen tijd geinstaleerd hebt zijn dan wel verloren.

En als het wel nodig is om direct X er op te zetten,instaleer hem dan 1 keer en breek dan de instalatie van het spel af.Want als sie eenmaal geinstalleerd is hoeft het niet nog een keer natuurlijk.

Geplaatst:

Op de installatie DVD staat waarschijnlijk wel een bestand (of een map met de naam DirectX met het install bestand er in) met de naam DirectX, dan installeer je hem daarmee voordat je NFSMW gaat installeren.

Het kan misschien ook een fout zijn in de installer, ik heb het ook met een spel gehad. Ik had de nieuwste DirectX versie en hij zat te zeuren dat 'ie geüpdate moest worden en dat bleef 'ie maar doen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op de installatie DVD staat waarschijnlijk wel een bestand (of een map met de naam DirectX met het install bestand er in) met de naam DirectX, dan installeer je hem daarmee voordat je NFSMW gaat installeren.

Het kan misschien ook een fout zijn in de installer, ik heb het ook met een spel gehad. Ik had de nieuwste DirectX versie en hij zat te zeuren dat 'ie geüpdate moest worden en dat bleef 'ie maar doen.

Ik heb nou precies hetzelfde.

Zo missen er een heleboel leuke spellen.

Want bij me broer doen ze het allemaal wel op zijn Computer,

En we hebben precies hetzelfde.

Videokaart enz. hebben we hetzelfde

Dus snap ik er niks van dat je hem niet kan installeren.

En ik kon NFSMW wel probleemloos installeren.

Alleen was het spel wel heel traag.

Maar wat het probleem is, geen idee :duh::ch:

Dynamic :cab:

Geplaatst:

Heb ik ook gehad, Je moet even direct x 9.0c downloaden van www.microsoft.com

En je kan ook het probleem oplossen door een ddl bestand van dirext x 9.0c in je windowsmap te zetten.

Zo heb ik het opgelost.

Eerst een microsoft direct x 9.0c gedownload, en anders had ik een ddl in me map gezet.

Ik denk dat dit het wel moet oplossen.

Succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...