Jump to content

Waar zijn de copters?


Puke

Recommended Posts

Ik heb sinds gisteren GTA LCS. Wat mij direct opviel na een tijdje rondrennen, dat er nergens een helicopter of vleigtuig is te kapen.

Dus ik ga lezen op gtawh lees ik dat er dus helemaal geen vliegmachines te jatten zijn. maar ze zijn wel beschikbaar in sommige missies.

dus het zit wel in de game maar vliegtuigen en helicopters spawnen gewoon nergens, je kunt ze dus alleen proberen te jatten van de juten, of via een of andere savegame die je kan downloaden.

of zou dit in de eu versie anders zijn (lijkt me erg sterk)?

in iedere gaval : wheeeeheeeheeehee :-(:-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

ja, dat wist ik,

maar tis toch vaag dat ze niet gewoon helikopters laten spawnen

waarom niet? vraag ik me dan af.

Omdat de PSP het niet aan zou kunnen. Dat blijkt toch wel mee te vallen, maar Rockstar heeft er voor gekozen geen vliegtuigen en helicopters in GTA: LCS te zetten. Sommigen zeggen dat het ook aan het batterijverbruik zou liggen. GTA: LCS gebruikt al heel veel energie, het moet niet meer worden.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Het is trouwens niet de bedoeling dat je in een missie erin vliegt, maar dat ze gewoon geen net-vliegtuigen erin doen. Je ziet het beeld niet hoe ze vliegen en dus kan de psp dat nog wel aan, laat maar zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...