Jump to content

mike tonero


leo teal

Recommended Posts

als ik de missi mike tonero wil doen bij het sndycate (blauwe icoontje op de kaart) dan ga ik daar heen na het filmpje moet ik naar de bouwplaats rijden ik zie wel een blokje maar geen marker en er gebeurt ook niks wat doe ik fout

Link to comment
Delen op andere websites

Als je telkens naar dat ding op de radar gaat verplaatst hij, je komt op uit op het Airport San Fierro. Dan rijd je naar het einde van het vliegveld en zie je een busje rijden. Dat busje met 2 moter komen mensen uit, je schiet ze allemaal dood. Op het einde moet je het busje opblazen en ga je snel weg naar van het vliegveld. Je krijgt dan een aantal sterren (politie) en rijd je naar een Pay 'N Spray en dan is de politie weg. Dan rijd je naar Pleasure Domes en je hebt de missie gehaald.

Je beloning is:

$7000

+ Respect: 25

Ruurd31.. :'D

Bron©: WikiGTA.org

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Als je daar naar toe rijdt, dan zou T-Bone moeten zeggen dat je naar Easter Basin moet, als je daar bent, dan verdwijnt het icoontje weer, en dan moet je naar de airport, dan moet je het signaal volgen en Mike Toreno bevrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me een beetje sterk, als jij Mike Toreno hebt bevrijdt. Miki T. helpt dan ook mee om te schieten op het busje, als jij niet schiet doet hij het voor je ;) .

*Edit: Als jij wapens voor een missie nodig hebt en jij hebt die niet, krijg je die meestal van de missiegever ;) .

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me een beetje sterk, als jij Mike Toreno hebt bevrijdt. Miki T. helpt dan ook mee om te schieten op het busje, als jij niet schiet doet hij het voor je ;) .

Ruurd31.. :*D

*Edit: Als jij wapens voor een missie nodig hebt en jij hebt die niet, krijg je die meestal van de missiegever ;) .

Hahaha, dat is hem het nouw juist, ik laat Toreno en T-bone er een kwartier op schieten en het busje rookte nog niet eens, de kogels hebben geen efect op het busje volgens mij

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me een beetje sterk, als jij Mike Toreno hebt bevrijdt. Miki T. helpt dan ook mee om te schieten op het busje, als jij niet schiet doet hij het voor je ;) .

Ruurd31.. :*D

*Edit: Als jij wapens voor een missie nodig hebt en jij hebt die niet, krijg je die meestal van de missiegever ;) .

Hahaha, dat is hem het nouw juist, ik laat Toreno en T-bone er een kwartier op schieten en het busje rookte nog niet eens, de kogels hebben geen efect op het busje volgens mij

Probeer eens op de benzinetank te schieten... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
de binnentank schieten is eigenlijk het best!

ofwel je een bazoeka hebt kan je erop mikken en ontploft de auto

zoals tallex zegt met bazooka maar dan moetje wel afstand nemen want t-bone en mike toreno kunnen ook dood maar gelukkig ook zwemmen want ik viel in het water

Link to comment
Delen op andere websites

Hier Zijn Nog Wat Tips

Je moet eerst naar Doherty dan naar Easter Basin eN Dan naar De Airport

EN ik zeg de weg wel waar je het die kan vinden

Je ziet de Dode Bewaker daar zie je een Rotondde Ga naar Rechts en Weer naar Rechts

Ga gewoon ronde die plek en dan zal je de busje vinden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

* Bump *

Ik ben voor de 2e keer SA overnieuw begonnen en als ik deze missie doe dan na het busje kapot schieten moet je naar de marker gaan maar als ik naar de marker ga dan gebeurt er niks :S

ps ik heb politie uitstaan (aezakmi gebruikt) iemand advies? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...