Jump to content

mike tonero


leo teal

Recommended Posts

* Bump *

Ik ben voor de 2e keer SA overnieuw begonnen en als ik deze missie doe dan na het busje kapot schieten moet je naar de marker gaan maar als ik naar de marker ga dan gebeurt er niks :S

ps ik heb politie uitstaan (aezakmi gebruikt) iemand advies? :(

Vind je het gek? Je hebt de police cheat gebruikt, normaal zou je een 3-sterren wanted level krijgen, maar aangezien je die uitgezet hebt kan de pay 'n spray weinig voor je betekenen.

't is te hopen voor dat deze cheat uit te schakelen is, anders is de volgende missie die je gaat doen een met de naam Big Smoke.

Edit: Dizzee was me net voor.

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Link to comment
Delen op andere websites

Word ik nu gebeld of moet ik de driving school doen?

Als je alle missies in SF hebt gehaald wordt je gebeld om missies voor Mike Toreno te doen in de Dessert. De Driving school is een side-missie. Deze kun je al doen na de missie Deconstruction. Je moet dus gewoon even op een telefoontje wachten (Tip: Stap in een auto en stap meteen weer uit, als je een telefoontje verwacht krijg je hem dan meteen).

Succes Achille :):sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon in de auto blijven zitten soms is het al genoeg als je door de straat rijd dan krijg je al de opdracht om maar easter basin te gaan

Gewoon vanaf de Pleasure Domes naar de luchthaven rijden, Dohorty en de havens negeren.

Link to comment
Delen op andere websites

ah.. als je er een cheat voor hebt gebruikt : politie uit, kan het misschien mislopen (het is best dat je niet savet als je een cheat hebt gebruikt!)

Het beste is om helemaal geen cheats te gebruiken, zo heb je mazzel dat er niet zo'n missie als Cop Land uit VC is, anders had je met de No police cheat mooi in de penarie gezeten.

Bovendien is het spelen met cheats gewoon niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 maanden later...

Heey,

ik zit ook aan de missie Mike Toreno.Maar ik heb hem bevrijd en hij zat bij mij, samen met t-bone in de auto en je moet proberen uit de airport te rijden maar... als ik daar ben is er een rode marker!Maar als ik dichter kom verdwijnt die! hoe komt dat?

EDIT: ik heb het al geklaard! (Ik had nog altijd de cheat:'No cops only gang' aan!)

Mastertuner :duh:

Bewerkt: door Mastertuner
Link to comment
Delen op andere websites

In deze missie moet je met Mike Toreno naar het San Fierro vliegveld. Als ik me niet vergis is de mobiel van Mike de zender en dat zie je ook aan het balkje hoe voller het balkje is hoe dichter je er bij bent. Het is dus wel even zoeken als je ziet dat hij afdaalt dus dat hij terug gaat dan moet je weer een stukje terug, maar ik weet me nog wel te herinneren dat hij ergens in de garages zit, maar het kan ook op het terrein (het vliegveld dus) wezen, maar dat moet je maar even uitzoeken. Je moet het busje vernietigen je krijgt dan 3 sterren en je moet dan naar Pleasure Dome, kijk voor met informatie over deze missie ook op de beschrijving van WiKiGTA - Mike Toreno (Missie).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...