Arjen Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 Dit is een Quote op het nieuws van GTAgames door Joriz: GTA SA Trailer later deze week!!! Op Eurogamer.net is te lezen dat Rockstar Games de GTA San Andreas trailer aan het eind van deze week presenteerd. Dus nog maar een paar dagen wachten op de trailer!! Grand Theft Auto: San Andreas is due for release on October 22nd. Check out the official trailer later this week, with more first-hand impressions and chats with Rockstar in the coming weeks Bekijk de review. Reageren
mart Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 eindelijk ik kon het al bijna niet meer uithouden. ik hoop dat het een trailer van de gameplay is maar gewone trailer is ook goed Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 :rolleyes: :rolleyes: eindelijk :rolleyes: :rolleyes: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 16 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2004 He damn ben ik net op vakantie, dus ben ik 1 van de laatste die de trailer pas kan zien. Reageren
jochem Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 hole eindelijk een trailer kon al niet wachten ben alleen bang dat dit het wachten nog moeilijker zal maken Reageren
jochem Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 hole eindelijk een trailer kon al niet wachten ben alleen bang dat dit het wachten nog moeilijker zal maken Reageren
liltuner Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 inderdaad,ik werd al boos van het wachten,want het moet zo'n ongelooflijk goed spel zijn!!! ik hoop echt dat de trailer mooi is Reageren
The Godfather Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 hij moet vandaag echt komen....anders word ik gek :rolleyes: Reageren
liltuner Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 Iedereen weet toch dat het onmogelijk is dat hij vandaag komt? Reageren
Kareem Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 eindelijk zeg :rolleyes: :rolleyes: eind deze week yesss !!!! Reageren
liltuner Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 het werd echt tijd! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 (bewerkt) Jemig wat ben ik blij!!!! en ik hoop dat we heel veel nieuws in die trailer zullen zien jongens ik zeg het maar nog een keer!!! Dit word het spel van het jaar, Wat denken jullie(wat zijn jullie stoutste verwachtingen) van de trailer?? Bewerkt: 17 augustus 2004 door Tanner Reageren
Timovich Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 Ben ik net op vakantie Reageren
liltuner Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 ik had op een site gelezen dat de trailer 40 minuten duurt :blink: :huh: :o kijk maar op gta action Reageren
The Godfather Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2004 :blink: 40 minuten.....ohhhhh als dat zo is kunnen we een hoop nieuwe screen shots maken....en kijken hoe iedereen reageert en beweegt enzo.......ik kan niet w88 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.