Jump to content

Trailer


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    18

  • mart

    6

  • Q Dude

    5

  • The Godfather

    5

Eurogamer.net hat bekannt gegeben, dass Rockstar in einem geheimen Pressemeeting einen 40 Minütigen Trailer angekündigt hat der noch diese Woche Bilder life aus San Andreas über viele Bildschirme flimmern lassen soll

hey dit kan ik ook nog wel lezen :puh:

hopelijk hebben ze gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook wel erg sterk weet je wel niet hoe groot dat dan wordt als je dan met je inbel modempje zit ben je de hele dag bezig. Gelukkig heb ik dat probleem niet :puh: maar toch 40 minuten lijkt mij echt heel lang. Ookal is het natuurlijk wel cool.

Link to comment
Delen op andere websites

Eurogamer.net hat bekannt gegeben, dass Rockstar in einem geheimen Pressemeeting einen 40 Minütigen Trailer angekündigt hat der noch diese Woche Bilder life aus San Andreas über viele Bildschirme flimmern lassen soll

vertaling in het nederlands:

Eurogamer.net heeft bekent gemaakt,dat Rockstar games in een geheime pers conferentie een 40 minuten durende trailer heeft aangekondigd en dat nog deze week de bewegende beelden life uit san andreas te zien zijn op elke beeldscherm.

Zo niet slecht he zelf vertaald? :puh: :P :puh: :P

nee hoor heb ff teveel eigendunk moet ik niet doen.

maar de trailre moet echt 40 minuten duren raar maar waar,of vraag anders aan tanner of hij het vertaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Eurogamer.net is Engels dus ik snap niet hoe jij aan een Duitse versie komt!

Grand Theft Auto: San Andreas is due for release on October 22nd. Check out the official trailer later this week, with more first-hand impressions and chats with Rockstar in the coming weeks.

Dat stond ook al eerder in het nieuws op GTAgames.nl

Het enige wat hier 40 minuten van duurde is het interview van Eurogamer.net met Rockstar Games.

"Being granted a 40-minute one-on-one session ...."

Over vertalen gesproken! <_<

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56318

Link to comment
Delen op andere websites

misschien kan het ook zijn dat journalisten worden uit genodigt op een confensie om een trailer van 40 minuten lang te zien zo dat ze weer wat gaan schrijven over gta sa. En dat wij gewoon mis happen.

Edit: Zo te zien was joris er al achter :lol:

Bewerkt: door Q Dude
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...