xzibba Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 bestaat er een mod waarmee je maximaal 20 gang members mee kunt recruite en als er niet genoeg ruimte is in je auto dat ze er dan zelf 1 jatten en dan agter je aan rijden?? (een vriend zei dit allemaal) als het egt zo is waar kan ik hem dan downloaden? Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Dit hoort hiet niet thuis, dit moet je in het moddingfora vragen! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Bij deze verplaatst naar Modding Fora. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik heb er nog nooit van gehoord maar eerlijk gezegt lijkt het me wel leuk als dat echt zo is Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Google.nl is uw vriend. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Maar het kan bestaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.