Silverwing Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Heb net mijn nieuw design afgerond, wat vinden jullie? Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Persoonlijk vind ik hem een beetje simpel. Maar wel mooie kleuren. Ik geef hem een 7,3! Reageren
Wesley Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik vind het wel mooi gemaakt. Of beter gezegt : Het is super! Knap gemaakt Silverwing!!! Reageren
Arjen Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Je hebt me die op msn laten zien en ik zei al: Deze is echt mooi gelukt!! Eindelijk iets zonder tutorials etc. Lekker rustig voor een achtergrond, rustige warme kleuren. Als ik van Avril Lavigne hield kreeg je van mij een 9. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Zonder tutorials? ik werk altijd zonder tuts. Maareuh ik vind het meer een gele schaduw niets speciaals ofzo, hij is wel netjes gedaan. Kvind opzicht de kleuren iets te vel rood/oranje zou beter staan. 7,6/10 Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Eerlijk gezegt ziet het er uit alsof het maar een paar effectjes zijn. Gewoon Filter -> Sketch -> Plaster en wat gerommeld met de settings zodat het van rechtsbeneden naar links boven gaat, render erin, tekst erbij en een bordertje, zo ziet het er uit. Ik weet dat ik geen recht van spreken heb omdat ik zelf geen pro ben (zelfs nog geen amateur) maar omdat hij er zo uitziet, geen ik hem een 7. Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik heb geen enkele filter gebruikt, en de render heb ik helemaal zelf uitgeknipt + ingekleurd... En wat maakt het uit dat het er simpel uit ziet? Simpelheid barst van orginaliteit.. Reageren
Arjen Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Simpelheid barst van orginaliteit.. Dat bedoel ik. Eindelijk iemand die het begrijpt ^^ Natuurlijk kan je ook iets zeer ingewikkelds doen, maar dat is op dit forum vaak een render, brush en effectje. @ supremecars: Ja, Silverwing gebruikte eerst altijd tuts (wat soms ook wel een mooie uitkomst had), maar dat is juist niet origineel, omdat je eigenlijk iets van iemand anders maakt. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Ik vindt het mooi, ben geen fan van Avril maar dat doet er niet toe. Helemaal in de stijl van de nieuwe forum skin 7/10 Bewerkt: 8 december 2005 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.