VforV Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Yooo, heeft iemand de missie 'Hot Wheels' bij Vincenzo uitgespeeld? Ik heb het al ontelbare keren geprobeerd, maar die stomme flikken rammen me constant waardoor ik overkop ga en de wagen in de fik schiet, of er liggen zo van die spijkerwegversperringen op de weg Vreselijk irritant. PS.: Ik vind het jammer dat in 'Made Man' JD vermoord wordt , ik vond hem nog de sympathiekste.
LucasV Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Bij die missie ben ik ook. Jammer dat er geen cheats zijn, dat je auto weer gerepareerd ofzo wordt. Heel frustreerende missie.
The Golden Fighter Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Zoek de afsnij weggetjes, meer kan ik niet zeggen. (volgens mij kan je ook langs Pay N Spray) Bewerkt: 6 december 2005 door The Golden Fighter
AlexAlmelo Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik vond deze missie niet echt moeilijk. Gewoon schieten tot je een ons weegt en snel met de auto naar een spayshop gaan. BTW Chainsaw gebeuren vond ik de lastigste missie tot nu toe.
Quiz Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Bij die missie ben ik ook. Jammer dat er geen cheats zijn, dat je auto weer gerepareerd ofzo wordt. Heel frustreerende missie. er is wel cheat op je auto te repareren Health cheat: L, R, X, L, R, SQUARE, L, R
VforV Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Bij die missie ben ik ook. Jammer dat er geen cheats zijn, dat je auto weer gerepareerd ofzo wordt. Heel frustreerende missie. Maar dan kan je best niet saven toch? Of is dat alleen bij die codes zoals: alle auto's in chroom, alle auto's in zwart...
Samurai Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Nou, die vond ik niet echt moeilijk.
VforV Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Ja, in vergelijking met 'The Portland Chainsaw Masquerade' is dit een fluitje van een cent! Bewerkt: 9 december 2005 door VforV
SamShine Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je moet een snelle stevige auto nemen (bv. de Patroit(soort hummer)). En aan het begin van de race je tegenstanders van de weg af duwen en vervolgens de race rustig uitrijden!
Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ik zie dat er veel leden zijn die hier na een paar weken, tot zelfs bijna een maand nadat een vraag is gesteld, toch nog antwoorden met hoe zij die missie gedaan hebben. Dat is dus Niet de bedoeling. De missie zal na een week wss al gehaald zijn door die persoon en hoeft hij dus niet meer geholpen worden. Ik zou het apreciëren als er aan gedacht wordt de volgende keer. Zie ik het nog, dan gaat er gewoon een slotje op. Na meerder keren, kan er zelfs een warn volgen.
cj lover Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 gewoon zo rap mogelijk rijden en als je zo een spijkermat ziet liggen moet je terug keren of naar links of naar rechts ( pas op je moet naat de pay in spray gaan)
Dizzee Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Cj lover... Kijk naar de datum van het vorige bericht. Dit topic is al meer dan 4 maand oud. Dan hoef je het niet meer naar boven te halen (bumpen). Doe het aub niet meer...
Recommended Posts