Jump to content

need for speed most wanted

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• cj_sucks

14

• Morpheus 83

5

• bjorn13

4

• MrKooKie

3

Geplaatst:
Hoe moet je in need for speed most wanted draggen want ik snap er helemaal niks van (kheb de ps2 versie)

gewoon net als de andere nfs met R2 schakelen

Geplaatst:

Dit topic hoord eigenlijk in het free roaming & racing forum thuis, maar ik geef wel even antwoord

met L2 schakel je terug (dus van 6 terug naar 1)

met R2 schakel je op ( van 1 naar 6 schakelen)

en met L1 gebruik je lachgas

Geplaatst:

nog een paar vraagjes

1) ik heb Sonny verslagen krijg ik dan nu niet zijn auto ik kan hem niet vinden bij zijn bio staat dat hij in een golg gti rijd dus ik kijk zo bij my cars vervolgens druk ik op add car en daar zie ik wel een golf gti staan maar hij lijkt er niet echt op

2) Hoe kan ik mijn getunde mercedes gebruiken bij cariere? en bij cariere moet ik het met een lexus doen hoe kan ik andere wagens gebruiken in cariere?

Geplaatst: (bewerkt)

1ste vraag:

nou je krijgt nadat je iemand verslagen hebt een scherm waar je dingen kan uitkiezen, die win je dan.

Dat kan zijn, performance parts, visual parts en zoiets als een bodykit ofzo

Verder kun je daar de pinkslip van de tegenstander krijgen als je de juiste gokt.

Bij de eerste 3 kun je de pinkslip winnen en bij de overige 3 de rest.

2de vraag:

Dan moet je naar je thuis basis gaan, dat is het groene huisje op de kaart en ga dan naar carselect en dan moet je met de pijltjes toets naar links of rechts gaan en dan op kruisje of enter drukken en dan weer terug naar free roaming en dan rij je in de door jou gekozen auto

Bewerkt: door Morpheus 83
Geplaatst:

en als ik naar die car slect ga dan kan ik ook de auto van Sony kiezen want het is best wel een vette bak!?

Geplaatst:
en als ik naar die car slect ga dan kan ik ook de auto van Sony kiezen want het is best wel een vette bak!?

dat kan alleen als je zn pink slip hebt gewonnen

Geplaatst:

jah oke bedankt ik snap nu alles vindt het wel jammer dak de auto van TAz (blacklist 14) niet gewonnen heb, heb 2 pinkslips gekozen waar helaas geen auto inzat :-(

Geplaatst:

Sorry Morpheus 83, dat ik je vraag verstoor.

Ik ben nu NFS:MW aan het installeren, ik popel om het te spelen.

Ik wens iedeeen veel succes verder, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

heb nog maar 2 vraagjes en dan kan er voor mij part wel een slot op!

1) de heat van mijn mooie lexus is 2 hoe krijg ik het weer op 1?

2) bij mij lexus staan er 2 rode kruisjes als ik er nog 1 krijg dan ben ik mijn lexus kwijt (denk ik) en ik heb m'n lexus echt nodig daarmee win ik met gemak de tegenstanders van de blacklist hoe krijg ik weer 1 kruisje of nog beter 0 kruisjes? :)

Geplaatst: (bewerkt)

2) bij mij lexus staan er 2 rode kruisjes als ik er nog 1 krijg dan ben ik mijn lexus kwijt (denk ik) en ik heb m'n lexus echt nodig daarmee win ik met gemak de tegenstanders van de blacklist hoe krijg ik weer 1 kruisje of nog beter 0 kruisjes? :)

Gewoon als je 1 V/D 3 kaarten trekt :puh: .

Dus als je iemand van de blacklist verslagen hebt.. dan mag je 2 kaarten trekken!

1 van de 3 eerste heeft z'on kaart waarmee je dat kan verlagen die X kruisjes.

PS:Zorg er voor dat je minstens 2 auto's hebt!! want als je er maar 1 hebt en ze pakken je :t Ben je je auto kwijt plus het spel is afgelopen!

Bewerkt: door bjorn13
Geplaatst:

Gewoon als je 1 V/D 3 kaarten trekt :puh: .

Dus als je iemand van de blacklist verslagen hebt.. dan mag je 2 kaarten trekken!

1 van de 3 eerste heeft z'on kaart waarmee je dat kan verlagen die X kruisjes.

PS:Zorg er voor dat je minstens 2 auto's hebt!! want als je er maar 1 hebt en ze pakken je :t Ben je je auto kwijt plus het spel is afgelopen!

oh oke bdankt je hebt het dus over die pinkslip markers oke dan ;) en weet je misschien ook een antwoord op dat heat geval

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker..

Maar als je BV 2 auto's hebt: moet je met die ene met de MINSTE heat een paar races doen en dan zakt de heat weer van de andere wagen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...