evilstefboy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) ik heb battlefield 2 (orgineel zelfs) alleen hij doet het niet. als ik hem opstart komt er even zwart beeld en sluit hij zichzelf dan meteen af weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? ik heb een nieuwe computer dus aan de videokaart ligt het niet.(tenzij deze verkeert is ingesteld) Bewerkt: 6 december 2005 door evilstefboy Reageren
Wesley Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ik wil eerst effe zeggen : Ik zit ook met dit probleem. Ik ga erzelf vanuit dat ik / jij de verkeerde drivers hebben! Of we hebben een te slechte video kaart! Ik ga ook eens effe uitzoeken hoe dat komt! ------------------------------- Edit: Ik heb net nog effe mijn scanner gebruikt. En ik heb een stuk uit de handleiding gescant! Ik hoop dat jij je aan deze eisen voldoet! Bewerkt: 6 december 2005 door Wesley_GTA Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik had het probleem eerst ook toen lag het aan mijn video kaart. Wat zijn jullie specificaties? Reageren
evilstefboy Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) mijn videokaart: NVIDIA geforce 6800 GT hij staat wel in het boekje trouwens Bewerkt: 6 december 2005 door evilstefboy Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 mijn videokaart:NVIDIA geforce 6800 GT of is dit weer wat anders? ligt niet aan je videokaart want die hoort hij te nemen.(ik weet het zelf niet want ik heb een ATI) Reageren
Wesley Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik denk dan dat het aan de drivers ligt! Heb je Direct X 9.0 ? Reageren
evilstefboy Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 kweenie staat ook op de cd toch? Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ja die staan er idd op ja.(9.c) Reageren
Wesley Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Als je die drivers niet hebt . Dan kun je ze nog altijd downloaden hè Als je de CD van Battlefield er in doet . Dan krijg je ook een soort menu. Daar staat ook ergens drivers downloaden. En daar kun je dus drivers downloaden! Edit: Sreen: Dankje Gangster28! Bewerkt: 6 december 2005 door Wesley_GTA Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Als je de CD van Battlefield er in doet . Dan krijg je ook een soort menu. Ter verduidelijking. Ik denk dat je die niet geinstaleerd hebt. EDIT Wesley_GTA was iets sneller. Ik vind het BTW wel raar dat hij het doet met mijn videokaart want hij staat niet in de lijst. Ik heb een ATI Radeon 9550. Bewerkt: 6 december 2005 door gangster28 Reageren
evilstefboy Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 ik probeer het vanavond. de opperbevelgever(administrator) is nog niet thuis Reageren
Wesley Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nette woorden hoor! We zullen wel wachten tot dat je administrator thuis is! Reageren
evilstefboy Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nette woorden hoor!We zullen wel wachten tot dat je administrator thuis is! dat kan nog uren duren, hoor try again later Reageren
Follow Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Lol ik had battlefield 2met hetzelfde probleem, en ik lees dit nu, ik baal natuurlijk want ik had het spel alweer ingeruild, trouwens, ik kan altijd de demo nog proberen Reageren
evilstefboy Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 ik heb die drivers geinstalleerd maar het heeft niet geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.