Wesley Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Erg jammer is dit natuurlijk! Je hoord je ook aan deze eisen te voldoen! Besturingssyteem : Windows XP (32 - bits). Processor : Intel Puntium 4 of 1.7 GHz. Geheugen : 512 MB RAM Harde Schijf : 2.3 GB plus ruimte voor opslagen spelen . Extra ruimte vereist voor het instaleren van DirectX 9.0 C. DVD-romspeler : 8x speed. Grafische Kaart : 128MB. Geluidskaart : Compatibel met direct X 9.0c. Direct X : Versie 9.0c. Multiplayer : 1 Gamedice per cd. LAN : Ondersteuning TCP/IP voor 2-64 spelers. Internetverbinding : 128KBPS of sneller. Randerapparatuur : Toetsenbord en Muis. Optioneel : USB-joystick-PC headset Ik hoop dat jij je hier aanvoldoet. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) hij doet het nu wel. wat er precies gebeurt is weet ik niet maar het gaat om het resultaat weet iemand trouwens wat een unique nick is? als ik over internet wil spelen is die al in gebruik zegt ie Bewerkt: 9 december 2005 door evilstefboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.