VforV Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Hoeveel geld heb je precies nodig om naar het volgende eiland te gaan? Of maakt het niet uit en moet je eerst alle missies af hebben? Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Je moet een bepaalde missie uitgespeeld hebben voor je verder kan. Portland -> Staunton Island; Missie 'Driving Mr. Leoni' Staunton Island -> Shoreside Vale; Missie 'Love on the Rocks' Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Het hangt er van af welke missie-volgorde je doet om naar het 3e eiland te gaan. Reageren
VforV Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik zit nog steeds in het eerste eiland... Reageren
Samurai Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Ik zit momenteel op het 3de eiland Reageren
VforV Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Nu zit ik ondertussen al op Staunton Island, voor wie het nog niet wist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.