ikt Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Als ik soms rij met mijn homies dan springen ze uit mijn auto en rennen weg . Hoe komt dit en hebben jullie dat ook? (vooral na de missie riot) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Als ik soms rij met mijn homies dan springen ze uit mijn auto en rennen weg .Hoe komt dit en hebben jullie dat ook? (vooral na de missie riot) Na de missie Riot is het een grote puinhoop in Los Santos. Dat je gangleden uit de auto springen zal daar ook wel bijhoren. Na de laatste missie zijn de rellen weer over. Je moet dus eerst de storyline uitspelen. Reageren
ikt Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nee, ook vóór de missie Riot doen ze zo raar. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Sinds jij terug bent in Los Santos (naar Las Venturas missies), zijn er rellen uitgebroken. De Grove-Street members doen daar ook aan mee, ze schieten, vechten en doen alles. Daarom springen ze uit je auto, het is vaak proberen maar dan haal je hem wel. Ruurd31.. :'D Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het is zo: Als ze homies enkele gang members zien van de andere gang, springen ze uit de wagen of schieten ze vanuit de wagen! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 als ik meer als 1 homie heb .. springen ze uit de wagen als ze Ballas zien .. als ik er maar 1tje heb ... doet ie een drive-by ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ah leuk om te weten ga ik eens proberen! IK neem nu meestal een gangmember van china town! Zo ene met een AK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.