Jump to content

Halo 3

Follow

Halo 3  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Komt er een Halo 3

• Ja
      31
    • Nee
      3
    • Misschien
      10

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat er wel een halo 3 komt, op een site zeggen ze zelfs dat dit de release van het spel is: 07/21/06

Maar ik weet het niet zeker :?

Edit: Stemmen hoeft niet meer, bungie heeft het spel nu officieel aankondigd!

Bewerkt: door Follow
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Follow

6

• X-TX

3

• Wesley

2

• Froodooo

2

Top Posters In This Topic

• 1 maand later...
Geplaatst:

Voor pc was het voor mij een leuk spel, totdat ik bij een level kwam waar allemaal vreemde dingen waren. Ik kreeg steeds kippenvel en ze zagen zo raar uit. Toen heb ik nog paar dagen volgehouden en nooit meer gespeeld, volgens mij was ik bijna aan het eind maar dat doet er niet toe. Alleen het begin is leuk.

Geplaatst:

Volgens mij is het al een tijdje zeker dat Halo 3 eraan komt.

Bungie (de maker van Halo) gaat hem waarschijlijk tegelijk met de PlayStation 3 lanceren,

als concurentie.

Ik zie er in ieder geval naar uit, want Halo is een geweldig spel!

Geplaatst:

Ja dat heb je wel vaker, met nieuwe console gelijk nieuwe games. Dan krijg je een demo-disc met allemaal spellen erop. Ik denk dat Halo dan er ook op staat.

Geplaatst:

Ik ben geen horror fan. F.E.A.R ga ik ook nooit meer van mij leven spelen, Halo heb ik al verwijderd. Denk ik, heb inmiddels zo veel spellen. :bonk:

Warez Rulez. _O_[/font]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet wel dat ze met een spel bezig zijn, en ze hebben ook al de naam klaar en ook al data's van het spel.

Maar dat houden ze nog top geheim (Top Secret).

Ik weet dit door een filmpje van hun, ze lieten de studios van binnen zien, best cool daar..

Liunk naar het filmpje: Klik, geen site, directe link!

Geplaatst:

Er zijn inderdaad plannen om een film over Halo te maken.

Gamer.nl had al een keer een bericht met 'Microsoft ontkent mogelijke Halo-film niet'.

Peter Jackson (van Lord of the Rings) is dan waarschijnlijk de regiseur van de Halo film.

En als ik me niet vergis, heb ik ergens een keer gelezen dat de film dan in 2007 uit zou komen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nu gaan de meeste geruchten over internet dat bungie's volgende spel onder de codenaam Forerunner staat.

Forerunner is ook iets uit halo, dus de kans is op een volgende halo spel wel 70%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...