T@rget Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik dacht dat er in de PU stond dat er 1 voor de xbox360 kwam Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik denk het wel want het is toch een groot succes. Reageren
LucasV Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ja, FEIT. Microsoft heeft het al vastgelegd, het is overigens wel de laatste Halo in de triologie. Ik heb nu effe geen zin om naar een bron te zoeken. Reageren
-Roy- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik hoef geen Halo 3. Laat ze maar Halo 2 voor de pc maken, dan ben ik iig tevreden! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Zou misschien kunnen komen Reageren
Follow Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Ik hoef geen Halo 3. Laat ze maar Halo 2 voor de pc maken, dan ben ik iig tevreden! Komt ook, voor de Vista Geloof je me niet, dan moet je hier kijken: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?s...o2vistaannounce Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Fijn, maar ik neem geen Vista. Reageren
erterer0 Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Ik denk het wel, ik heb gehoord dat bungie zeid dat ze een nieuwe halo zouden maken .....Maar hij is nog niet aangekondigd.. Bewerkt: 5 april 2006 door erterer0 Reageren
Maarten!! Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 nog even de film heet halo:lord of the halo Reageren
killerfist Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 nog even de film heet halo:lord of the halo Hoe weet je dat en, waar heb je het vandaan. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ik heb het nog nooit gespeeld maar ik weet bijna zeker dat er een nieuw deel komt! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik denk wel dat er een volgend deel uitkomt, dat kan gewoon niet anders voor zoon goede game Reageren
Follow Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik denk wel dat er een volgend deel uitkomt, dat kan gewoon niet anders voor zoon goede game Eeh, het komt zeker, het is al aankondigd.. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik heb alleen nog maar Halo: Combat Evolved gespeeld. Dit staat hier op m'n PC. Ik vind dit echt een zéér leuk spel, ook de Multiplayer is niet te harden ! Halo 2 is wellicht even leuk en wat zal Halo 3 wel niet zijn ? Nog véél leuker. Ik kijk er alvast naar uit. Wel vind ik het jammer dat het meestal een heel stuk later op de PC uitkomt en ik geen andere Console heb. Edit: Mijlpaal van 1700 Posts bereikt Bewerkt: 4 juni 2006 door Velaro Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Natuurlijk gaan ze helo3 laten uitkomen ik heb halo games niet gespeeld maar wel prieviws en riviews gezien en het is een vet strakke game volgens mij dus het zal wel uitkomen halo3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.