Jump to content

Halo 3

Follow

Halo 3  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Komt er een Halo 3

• Ja
      31
    • Nee
      3
    • Misschien
      10

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Follow

6

• X-TX

3

• Wesley

2

• Froodooo

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ja, FEIT. Microsoft heeft het al vastgelegd, het is overigens wel de laatste Halo in de triologie. Ik heb nu effe geen zin om naar een bron te zoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk het wel, ik heb gehoord dat bungie zeid dat ze een nieuwe halo zouden maken :*D .....Maar hij is nog niet

aangekondigd.. :-(

Bewerkt: door erterer0
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik denk wel dat er een volgend deel uitkomt, dat kan gewoon niet anders voor zoon goede game

Geplaatst:
Ik denk wel dat er een volgend deel uitkomt, dat kan gewoon niet anders voor zoon goede game

Eeh, het komt zeker, het is al aankondigd..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alleen nog maar Halo: Combat Evolved gespeeld. Dit staat hier op m'n PC. Ik vind dit echt een zéér leuk spel, ook de Multiplayer is niet te harden ! Halo 2 is wellicht even leuk en wat zal Halo 3 wel niet zijn ? Nog véél leuker. Ik kijk er alvast naar uit. :) Wel vind ik het jammer dat het meestal een heel stuk later op de PC uitkomt en ik geen andere Console heb. :(

Edit: Mijlpaal van 1700 Posts bereikt :dans:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Natuurlijk gaan ze helo3 laten uitkomen ik heb halo games niet gespeeld maar wel prieviws en riviews gezien en het is een vet strakke game volgens mij dus het zal wel uitkomen halo3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...