Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 http://img525.imageshack.us/img525/3952/528nl.jpg Comments is voor een battle op me forum met de thema War. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem niet zo super. Het is gewoon een pixelstrech met scanlines en een achtergrond die bedekt is. Maar opzich wel leuk gedaan. 6/10 Misschien kan je de tekst een iets lichtere kleur geven want dan zie je het beter. kutgw GizmO Bewerkt: 6 december 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ziet er wel goed uit, alleen ik zou zelf iets anders doen dan pixelstretch omdat dat een beetje.. ja hoe zal ik het zeggen omdat dat een beetje uit is. Pixelstretch vinden de meeste makkelijk, en daarn kun je misschien op afgewezen worden. Ik zou als ik jou was het soldaatje niet doorzichting doen, en vooral het wapen niet. Het strakke en duidelijk zien van het soldaatje is volgens mij heel mooi. Misschien kun je het soldaatje dan wat inblenden met brushes. En wat nog mooier zou zijn, ik weet alleen niet of je weet hoe het moet dit kan alleen als je de PSD file nog hebt, pop out sig maken ervan. Dat het wapen een stukje uit de signature komt. In ieder geval heel veel succes kerel. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem niet zo super.Het is gewoon een pixelstrech met scanlines en een achtergrond die bedekt is. Maar opzich wel leuk gedaan. 6/10 Kan je ook nog eens andere commentaar geven of me sigs? Naja dit berichtje zal wel geedit worden omdat '' het een mening is'' Maar ja laat maar doen kzal jouw gfx ook niet meer rate. Thanks : .levi. Bewerkt: 6 december 2005 door -supremecars- Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Ik vind hem niet zo super. Het is gewoon een pixelstrech met scanlines en een achtergrond die bedekt is. Maar opzich wel leuk gedaan. 6/10 Kan je ook nog eens andere commentaar geven of me sigs? Naja dit berichtje zal wel geedit worden omdat '' het een mening is'' Maar ja laat maar doen kzal jouw gfx ook niet meer rate. Thanks : .levi. Dat vind ik dus 10x nergens op slaan. Jij vraagt toch om mijn mening en die geef ik. Maarja als jij dat niet wil vraag en dan ook niet naar. Btw kijk hier eens naar mijn reply Linkje GizmO Edit door .Levi.: Ik zelf denk dat hij het niet erg vindt wat voor cijfer je geeft of dat je slecht commentaar hebt. Ik denk dat hij alleen meer tips zou willen zien zodat hij er wat mee kan. Verder is er niks mis met je commentaar. Bewerkt: 6 december 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nou,toch weer geen ruzie maken zeker? Ik vind de siggy goed gelukt,het is niet echt iets voor mij,maar het is wel mooi gemaakt,de kleuren zijn ook wel goed.Een 8 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Thanks for the comments. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.