~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Spannend man. ... GizmO Bewerkt: 9 december 2005 door ~> GizmO <~
Bassie_94 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Dat weet ik maar een moderator heeft erbij gezet: Einddatum 8 dec. daarna niet meer stemmen. Daarom heb ik een tijd erneer gezet wanneer we precies eindigen . Snappie ? Bewerkt: 8 december 2005 door Bassie_94
Rick_Mense Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik vind die van Gizmo weel iets grappigs hebben met dat: wanna kiss. Maar ik vind die van Bassie_64 iets mooier in elkaar gezet. Maar toch gaat mijn stem naar Gizmo.
X Productions Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 He leuk ook battles hier. Ik vind dit echt een hele mooie strijd. Lekker gelijk. Beide erg mooi. Mag ik hier ook al stemmen? Zoja dan doe ik dat. Bassie_94 Strakke signature maar net iets te wit. ~>GizmO<~ Leuke sig alleen jammer van die lijn door hun 2 mondjes. Leuke meiden + tekst. Na lang denken stem ik toch voor ~>GizmO<~. Omdat zijn sig net iets meer humor heeft. Greetings, X
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) bedankt voor de stemmen en btw welkom op dit forum X producties Btw bassie wat bedoel je met @Rick_menseBassie_64 ? Heb je dit niet gelezen in zijn post Ik vind die van Gizmo weel iets grappigs hebben met dat: wanna kiss.Maar ik vind die van Bassie_64 iets mooier in elkaar gezet. Maar toch gaat mijn stem naar Gizmo. Greetz GizmO Bewerkt: 8 december 2005 door ~> GizmO <~
Bassie_94 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik bedoelde dat hij Bassie_64 typte in plaats van Bassie_94.. Stand: 6-5 in het voordeel van Gizmo
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Oooh oke . Btw is het echt 5-6? . GizmO
Bassie_94 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Gefeliciteerd Gizmo Jij hebt gewonnen met 6-5.
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Bedankt man. Je was een goede tegenstander. Dacht dat ik ging verliezen :| GizmO Bewerkt: 8 december 2005 door ~> GizmO <~
The Italian Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) stem:bassie_94. waarom:Ik vindt zn achtergrond heel erg mooi minpuntje het plaatje is een beetje fel in mij ogen hoeveel die van gizmo erg grappig is Edit:ik zie nu pas dat het afgelopen is sorry voor me stem Bewerkt: 8 december 2005 door The Italian
Bassie_94 Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Gizmo, jij was ook een goede tegenstander . En trouwens, een leuke sig heb je gemaakt . @The Italian Jammer dat je te laat was..
.Levi. Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Dit topic gaat dicht, omdat er na 2 dagen nog steeds niets is gemeld voor een punt. Punten kun je binnen halen door naar mij te Pm-en of Slimm. Zie ook ranking topic en dan de belangrijke mededelingen. Topic closed.
Recommended Posts