bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik wil graag verbeteringen over de dingen die ik gedaan heb, niet wat er nog bij kon. Als jullie de orginele render willen hebben moeten jullie me even pb'en. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ziet er goed uit ik vind de tekst ook wel goed maar kzou wel wat aan de blending werken. Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 + ORIGINEEL + Mooi gemaakt - te groot - maak er iets speciaals van. Rate: krappe 6 Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Hmm... + Mooie border. + Effect met de tekst. - De render is helemaal wit. Vind ik niet echt mooi. - De achtergrond is nogal saai. Ik vind 'm niet zo heel mooi... Een 6.38 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Erg mooi alleen ik vind de border niet mooi. Maar de achtergrond past wel mooi. GizmO Reageren
Jowx Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Volg wat tuts voor een betere achtergrond, de border past hier ook niet echt bij. Wel een leuke render, jammer dat hij wit is maar dat kan ook een thema aangeven. Je border is trouwens linksonder een beetje vaag. En bij de tekst maakt die 1px stroke het blokkerig. 5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.