sammieboy102 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik heb de pc- versie. Als ik mijn spel opstart komen eerst die twee reclames en dan moeten normaal die filmpjes komen, maar dan loopt het mis. Er komen twee foutmeldingen op: The DLL "cpuinf32.dll" can not be loaded. OS Reports: Kan opgegeven module niet vinden. en nog een foutmelding: The DLL "mplapx.dll" can not be loaded. OS Reports: Kan opgegeven module niet vinden. Ik heb zelfs Het spel voledig opnieuw geïnstalleerd en het werkt nog niet!! Kan iemand mij helpen??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Het kan zijn dat de cd niet goed werkt. Of het kan liggen aan je Systeemeisen... Zijn die wel voldoende voor het spel? Post ze anders hier even als je het niet zeker weet. Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 IS het spel wel legaal. Anders moet je even proberen: Die bestanden op je PC opzoeken. Dan deze eigenschappen. En kijken of het Alleen Leze vinkje aanstaan. Zet deze uit en probeer het nog eens. Anders als ze er niet opstaan moet je even kijken of je Dvd we schoon is. Ikkes Reageren
laurent05 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 DRINGEND HULP nodig, bijna hetzelfde probleem, ma as ek gta sa .exe laad dan gebeurt er gewoon nix !!! even zwart scherm en komt terug op bureaublad, geen foutmelding! Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Te veel gemod of illigale SA versie. Oplossing herinstalleer SA. Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Probeer eens het bestandje 'gta_sa.set' te verwijderen. Staat in dezelfde map als je savegames. Het wordt vanzelf weer aangemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.