Jump to content

winrar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet of het al is uitgelegt, zeg maar. als een bestand een "rar" bestand is moet je "winrar" hebben dat is een soort "winzip" met "winzip" en "winrar" kun je bestanden uitpakken en netjes inpakken en versturen. "winrar" kun je waarschijnlijk wel downloaden maar niet voor een lange tijd behouden. want op een gegeven moment moet je het kopen (dat geld voor winrar dan). als je dus winrar op google heb gevonden en gedownload, moet je niet te lang wachten met de andere bestanden die je wil hebben "GTA SA MODINSTALLER" is handig en te vinden op deze site.

links: hier klikken (want ik mag volgens mij geen reclame maken hier...) werkt de link niet of heb je nog een andere vraag, mail dan ff naar mijn e-mail: q|:-}

vr.gr Nelisie (nils)

Bewerkt: door nelisie
Geplaatst:

Ja, dat is al eens uitgelegd en wel door jou, 8 minuten eerder in <<< deze >>> post. Maar de uitleg is op zich duidelijk, wellicht hebben sommige leden er iets aan (al mag ik toch aannemen dat de gemiddelde computergebruiker, zeker zo handig als ze hier zijn, toch wel weet wat Winzip en winrar is). Oh, en ik ben geen crewlid, maar mailadressen gebruiken kan je beter niet doen......(om maar niet te zeggen: mag niet). :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een tip voor de emails: maak een adres aan voor gtaforum alleen :*D ! dat heb ik ook :puh:

En even dit nog: Is dat verhaal één grote zin?¿?¿?¿?:puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

ja ik weet het, ik ben niet zo goed in nederlands maar ik hat haast. ik dacht al dat het e-mail adres niet zo'n goed idee was. ik hoop maar dat ik iemand geholpen heb en ook dat de meeste het inderdaat al snappen...

bedankt voor jullie advies...

Geplaatst:

Niet echt nodig om hier een topic over te maken, en al helemaal niet in het Gta gedeelte. ;)

Je hebt dit al in een andere topic uitgelegt, daarom splits ik dit even naar Computer Talk.

Topic moved to Computer Talk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...