Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) De mod is terug van start gegaan. Aangezien er nieuwe leden zijn. Wie de mod wil joinen moet zich bewijzen. Je moet models in SA kunnen zetten. Meer moet je niet kunnen. Status van het ganse VC gedoe: 5% Leiders: Matiscus Blaster27 Leden: Jgunthers Jarno Bewerkt: 25 december 2005 door Matiscus Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Erg leuk idee,er zijn wel wat andere teams die dit doen maar het is natuurlijk leuk om te horen dan nederlanders dit ook gaan proberen Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ja vond ik ook. Ik kan het. maar juist nog een vraagje. ik wet alles behalve 1ding niet. Ik wil een apparte .img maken. maar dat weet ik niet. Weet iemand hoe dit moet? Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik heb een vraag uit welke gta komen de autos en komt tommy of cj er in? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ja vond ik ook. Ik kan het. maar juist nog een vraagje. ik wet alles behalve 1ding niet. Ik wil een apparte .img maken. maar dat weet ik niet. Weet iemand hoe dit moet? Ja ik . Je moet in gta.dat zo'n regel zetten: IMG MODELS\MATISCUS.IMG Ik denk dat het zo wel duidelijk is Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Volgnes mij bedoelt ie een lege IMG file waar hij zijn eigen bestanden in kan laten zetten. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Als je een lege img bedoelt: Pak een SA img (liefst een kleine, cutscene.img ofzo) en delete alles behalve een bestandje, anders loopt ie vast . Daarna stop je er 1 bestandje in, en delete je dat tijdelijke anti-vastloop-bestandje en ben je klaar! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Omdat ik niet gans de vice City stijl wil. Ga ik waarschijnlijk CJ gebruiken. en de auto's door elkaar nemen. @jgunthers: zou jij het team niet willen joinen. Ik denk dat jij veel van GTA weet. en zo iemand kan ik best gebruiken. Bewerkt: 7 december 2005 door Matiscus Reageren
Jarno Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Ik ben er nogsteeds voor om gewoon VC eiland erbij doen maarja. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Hey, Het lijkt me een leuk plan om dit te doen! Ik kan helaas niet helpen want heb niet zo verstand van dit soort dingen! Ik zou het wel willen leren Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dit komt nog jarno. Ronnie wat kan je zoal? Txd's moeten ook geconvert worden he Reageren
JGuntherS Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dat doe ik al Ik ga ook de paths doen, als mijn path editor klaar is Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Dit komt nog jarno. Ronnie wat kan je zoal? Txd's moeten ook geconvert worden he Ik kan huizen maken met Sketchup en ik kan andere gebouwen in GTA veranderen Meer kan ik nog niet echt Daarom zou ik het ook graag willen leren! Ik kan trouwens ook Auto`s om zetten van VC naar SA (Heb alleen de programmas er niet meer voor) Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Momenteel heb ik nu al 39 DFF'S uit gta3.img geconverteert. Nog veel te gaan dus. Pfff Reageren
Jarno Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Momenteel heb ik nu al 39 DFF'S uit gta3.img geconverteert. Nog veel te gaan dus. Pfff Je moet ergens beginnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.