Matiscus Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Ja, je hebt gelijk. Vanvavond gaat normaal al de airport ingame staan. Ik post hierwel screens. Ik heb namelijk een probleem. Ik heb airport geconverteert. Maar die doet het ingame niet. Weet soms iemand wat ik mis doe? Bewerkt: 11 december 2005 door Matiscus Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Een ander team heeft daar ook last van bij de airport Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2005 achja dan ben ik weeral met de goeie begonnen.... Maar zou iemand me kunnen helpen met configureren van men main.scm? Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Thx. Ik zit hier nou wel met een geconverteerde luchthave die niet werkt ingame Reageren
Jarno Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Generic objecten? Ook geconvert? Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Nop alleen de luchthaven en de txd's dien er bij horen. Maar als ik een coordinaat in geef van een dff van de airport. Doet men sa heel raar. Dus ik denk dat de coords niet kloppen. En dat was jouw job he. Reageren
Jarno Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb een heletijd gezegd om de models naar mij te sturen kan ik alles correct maken maarja dat doe jij niet. Zo kan ik niet een bug vrije IDE en IPL maken. Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2005 Ik heb toch gezegd dat het meer dan 100MB is om te sturen. Dan zit ik boven men upload. En zit ik op smallband. Dat is hierzo in Belgie. Reageren
Blastov Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) De mod gaat weer verder Ik zal alles even op een rijtje zetten wat omgezet moet worden Groen = AF Oranje = Status in proces Blue = Voorlopig nog niet mogelijk Rood = Geen status Maps: IDE's - Als Jarno's V2A tool goed functioneert, moet dit geen probleem zijn IPL's - Als Jarno's V2A tool goed functioneert, moet dit geen probleem zijn Map objecten: DFF's TXD's COL's Coding: SCM - Dit zal nog heel lastig gaan worden Paths Overig: Voertuigen Wapens Charactors Bewerkt: 25 december 2005 door Blaster27 Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Oke we zijn terug van start gegaan. Ik heb namelijk al de ganse airport geconverteert. En nou ga ik verder. Eerst wat generic opjecten. UPDATES en screens komen nog. Reageren
Jarno Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik stop ermee. Ik vraag steeds of je DFF's stuurt enzo van AP maarja. Je zoekt IDE's en IPL's zelf maar uit. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 T lijkt me wel een leuk idee maar... - Waarom zouden we een tweede Vice City willen? - CJ en Vice City? Foute combinatie.... Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Je moet het bekijken als VC paar jaar later. En Tommyy word terug de speeler. Hij kan nu zwemmen, en overmuren kruipen. En trainen en andere kleren kopen. Zo moet je het bekijken lance dance. Reageren
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Je moet het bekijken als VC paar jaar later. En Tommyy word terug de speeler. Hij kan nu zwemmen, en overmuren kruipen. En trainen en andere kleren kopen. Zo moet je het bekijken lance dance. denkje ??? ik denk van niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.