Nicje Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Kan iemand mij tips geven bij de missie van vader ned dat je die limo en patriot en heli moet neerknallen ? danku op voorand !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) je moet naar phils wapen winkel gaan om bazooka te kopen, en ze dan gewoon neer te schieten met voertuig en al, anders ga je naar het save game aanvraag topic om het iemand anders te laten doen edit: Save Game Aanvraag Topic Bewerkt: 7 december 2005 door Cpt.Pinguin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Een paar tips: - Zorg dat je voor dat de missie begint al een rocketlauncher hebt. Dit kan je doen door de missie de eerste keer te falen. Zo hoef je niet meer naar Phil's wapenzaak om een rocketlauncher en win je wat tijd. - De limo en de kogelvrije patriot komen beiden voorbij het autopark gereden dichtbij je hideout. Dus ga daar eerst staan en ze zullen je beiden passeren. Schiet op alletwee een rocket af. - Ga dan achter de helikopter aan en rijdt hem voorbij. Als je verder bent dan de heli, stap je uit je voertuig en wacht je hem op. Wanneer hij passeert, probeer je hem uit de lucht te schieten met de rocketlauncher. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Je kan dit ook doen met een minigun, als je er een hebt gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Of met een AK. Niet binnenrijden op de ferrieparking, gewoon aan de ingang stoppen, de mensen van ver neerschieten. Ik heb ook de heli neergehaald met de AK. *EDIT: O, sorry, dit is een andere missie ervoor die ik nu beschrijf. Ik heb daarnet gemerkt bij het spelen dat het die missie niet is. Ik zou nog tips kunnen/ willen geven, maar Dizzee heeft ze zowat allemaal al gegeven. Succes. Bewerkt: 19 december 2005 door VforV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B.U.L.L.I.T. Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 ik heb die heli in het park met een sniper kapot geschoten, paar kogels en het is afgelopen met die heli. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
da_king34 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 Wacht die gast met de boot bij asuka's appartment op schiet de gaurds dood en hem, daarna als je vlucht komt je gelijk de limo tegen schiet die met een simpele drive-by dood ga(net als bullit) naar het park en schiet met de sniper(als je goed kan schieten met een bazooka). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XoIN Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 Ga gewoon direct naar het radio staion en wacht op de patriot schiet hem dood als hij uit stap. Wacht op de limo op de zelfde plek en schiet ook hem dood als hij uit stapt. Pak een rocket langer en schiet de heli neer. Pak de BP patriot (lukt mij wel maar sommige niet) rij naar het eind punt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 De topicstarter heeft vast zijn antwoord al lang, dus is er geen nood meer aan een antwoord of reactie hier. Tenzij er nog een vraag is natuurlijk... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 L.C. Confidential is een missie die je moet doen voor Fathor Ned Burner. De naam van deze missie verwijst naar de film L.A. Confidential Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 L.C. Confidential is een missie die je moet doen voor Fathor Ned Burner. De naam van deze missie verwijst naar de film L.A. Confidential Was al bekend. Klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 K weet het daar had k hem ook vandaan.. www.wikigta.nl daar haal ik alle info vandaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 VforV, dit topic gaat toch niet over Easter Eggs, maar over de missie False Idols? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts