Jump to content

Werkt San Andreas wel?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste,

Nadat ik naar de winkel centrum ging zag ik dat Grand Theft Auto San Andreas €30 euro koste voor de PC! :*D

Ik wil hem natuurlijk wel kopen, maar ik twijfel. Ik wil graag alleen weten of GTA San Andreas het doet. Stel dat hij het doet, is die dan sloom? Kan ik niet de settings veel lager zetten?

Maar eerst mijn Systeem Specs:

Windows XP Home Edition SP 2

16× speed ofzo op mijn DVD

64 MB onboard videokaart

256 MB RAM

40 GB Harddisk

Vice City deed het perfect, maar ik wil weten of deze het sloom doet bij mij. Ik ben wel bij de minimale eisen. Dus doet hij het, en doet hij het sloom?

M.v.g.

Gangsta. ;)

Bewerkt: door Gangsta

Hey Gangsta,

Als ik jou gegeven vergelijk met die hieronder zou het het moeten doen, je moet wel 1Ghz hebben. Maar waarschijnlijk heb je die wel. Dit kun je chekken door die code gebruiken. (die ik hieronder vertel, om je Systeem Specs te chekken).

Minimale systeemeisen:

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Extra's

Als extra kan je ook nog een Game pad met 2 assen gebruiken(via USB of Joystick port).

Wil je zeker weten dat jou PC wel deze eisen heeft? Ga dan naar <Start> en klik op <Uitvoeren>. Voer dxdiag in, dan kun je zien welke Systeem Specs jou PC heeft.

Veel succes en veel plezier,

Ruurd31.. :*D

*Edit: Je kunt het altijd proberen General Lee, ik denk wel dat hij het doet. Maar in de meeste gevallen heb je nooit 224 MB-RAm werkgeheugen. Meestal zijn dit de geheugentypes :128mb-256mb-512mb-1024mb enz, daarom is waarschijnlijk 256mb genoemd.

Bewerkt: door Ruurd31
Dus 224 MB RAM is niet voldoende?

Dat denk ik niet.

Ruurd31, héél erg bedankt.

Moet ik wel de settings lager zetten?

Já, ik heb 2.0 Ghz. :*D

Edit: Nou heb ik even een vraagje:

Heeft iemand hier GTA San Andreas met een videokaart van 64 MB onboard en 256 MB RAM en doet hij het?

Want ik heb geen GEForce 3 of beter denk ik.

Dit is mijn Videokaart ''naampje:''

Het is 64 MB:

post-2823-1133979745.jpg

Geplaatst:
Edit: Nou heb ik even een vraagje:

Heeft iemand hier GTA San Andreas met een videokaart van 64 MB onboard en 256 MB RAM en doet hij het?

Want ik heb geen GEForce 3 of beter denk ik.

Dit is mijn Videokaart ''naampje:''

Het is 64 MB:

Onboard kaarten doen het vaak niet... Zijn niet zo uitgebreid, en soms minder stabiel. Bovendien moet je videokaart wel DirectX9 ondersteunen.

Mijn broertje heeft wel 256 MB RAM en 64 MB video, maar hij heeft geen onboard kaart, gewoon een ouwe ATI.

Maar je bent al zo lang bezig of je San Andreas nou gaat kopen of niet, en ik kan het natuurlijk begrijpen dat je niet graag 30 euro weggooit. Maar je moet gewoon een keer de knoop doorhakken. Mijn gevoel gaat toch meer naar een "hij doet het". Ik zou het gewoon proberen. Als je een ander spel in het oog hebt kun je San Andreas natuurlijk altijd ruilen.

Geplaatst:
Onboard kaarten doen het vaak niet... Zijn niet zo uitgebreid, en soms minder stabiel. Bovendien moet je videokaart wel DirectX9 ondersteunen.

Mijn broertje heeft wel 256 MB RAM en 64 MB video, maar hij heeft geen onboard kaart, gewoon een ouwe ATI.

Maar je bent al zo lang bezig of je San Andreas nou gaat kopen of niet, en ik kan het natuurlijk begrijpen dat je niet graag 30 euro weggooit. Maar je moet gewoon een keer de knoop doorhakken. Mijn gevoel gaat toch meer naar een "hij doet het". Ik zou het gewoon proberen. Als je een ander spel in het oog hebt kun je San Andreas natuurlijk altijd ruilen.

Tjáh, dat is nou het probleem. Als ik SA koop, en hij doet het niet, dan kan ik hem niet terugbrengen tenzij ik het inruil voor een andere game. (maar die wil ik niet ;) )

Als hij het doet, doet hij het dan sloom? Stel dat hij sloom is, als ik de Settings lager zet, wordt het dan wel beter? :{

Geplaatst:
Tjáh, dat is nou het probleem. Als ik SA koop, en hij doet het niet, dan kan ik hem niet terugbrengen tenzij ik het inruil voor een andere game. (maar die wil ik niet ;) )

Als hij het doet, doet hij het dan sloom? Stel dat hij sloom is, als ik de Settings lager zet, wordt het dan wel beter? :{

Dan heb ik misschien wel een handige site voor je. Ik heb het over Windows XP Game Advisor. Werkt alleen met IE! De site analyseert je pc op alle gebeiden die belangrijk zijn om een game te spelen. Je kunt je pc van te voren laten analyseren, of per spel.

Uiteindelijk krijg je een uitslag waarin staat of je pc goed genoeg is. Jouw pc wordt vergeleken met de minimale systeemeisen. Als je pc net goed genoeg is, kun je San Andreas dus niet op al te hoge instellingen spelen.

Alles wijst zich vanzelf op de site. Meld maar als je er niet uit komt. Let erop dat de analyse een tijdje stil kan blijven hangen op 25%. Gewoon even wachten. Dan wordt gevraagd of je een plugin wilt installeren. Dat moet je doen, anders lukt het niet.

Maar je moet gewoon een keer de knoop doorhakken. Mijn gevoel gaat toch meer naar een "hij doet het". Ik zou het gewoon proberen. Als je een ander spel in het oog hebt kun je San Andreas natuurlijk altijd ruilen.

Je zou hem ook een dag kunnen lenen van een vriend. Als hij pervect draait, dan zou je hem zelf kunnen kopen. Draait hij slecht of niet, dan koop je hem niet.

Het is maar een tip, Ruurd31.. :*D .

Bewerkt: door Ruurd31

Ik wéét het niet omdat ze zeggen dat ze niet mijn gehele systeem kunnen zien ofzo. :{

Ik probéér het wel nog een keer ofzo.

Edit:

Het lukt niet omdat ze niet mijn gehele Computer konden zien of het werkt of niet.

Heeft dat ding wel altijd gelijk?

Geplaatst:
Heeft dat ding wel altijd gelijk?

De site vergelijkt jouw computer met de minimale systeemeisen. Theoretisch gezien heeft hij dus altijd gelijk. Maar het kan in de praktijk natuurlijk voorkomen dat je systeem San Andreas toch wel aankan, ookal geeft de site aan dat het niet kan. En andersom.

Maar je kunt het nooit zeker weten. Hoe je het ook van te voren probeert te achterhalen...

Geplaatst:

Oké, ik ben er nu misschien uit.

Ergens in deze maand zal ik een nieuwe PC kopen, als ik goed mijn best doe op school. :*D

Dit zijn de PC specs van mijn toekomstige Computer:

Intel Pentium 4 processor

3.06 Ghz

533 Mhz

1024 MB DDR-RAM

500 GB Harddisk

nVidia GeForce 6200se

256 MB Turbo Cache

DVDrom 16×/48×

8 Channel Audio onboard

Als ik deze computer koop met die specs, werkt San Andreas dan zeker? Werkt hij dan op extreme kwaliteit, of niet? Werkt hij dan af en toe sloom?

Sorry van die vele vragen. ;)

Oké, ik ben er nu misschien uit.

Ergens in deze maand zal ik een nieuwe PC kopen, als ik goed mijn best doe op school. :*D

Dit zijn de PC specs van mijn toekomstige Computer:

Als ik deze computer koop met die specs, werkt San Andreas dan zeker? Werkt hij dan op extreme kwaliteit, of niet? Werkt hij dan af en toe sloom?

Sorry van die vele vragen. ;)

Dan is de kans 99% dat hij het doet. :)

Intel Pentium 4 processor

3.06 Ghz = Meer dan voldoende

1024 MB DDR-RAM = Meer dan voldoende

500 GB Harddisk = Ziekelijk! :D

nVidia GeForce 6200se = Zeker de slechtste niet, deze serie wordt zelfs aanbevolen voor SA.

256 MB Turbo Cache = Ook voldoende

DVDrom 16×/48× = Normaal, en goed genoeg.

8 Channel Audio onboard = Enige wat beter zou kunnen, maar het zal zeker geen struikelblok zijn.

Ik zou het wel weten als ik jou was, kopen! ;)

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:
Gunslinger, heel erg bedankt! :*D:D

Maar zal die wel sloom werken ofzo? Slechte graphics? :?

Ik denk dat je de graphics zeker op 75% kan zetten. Hij is snel genoeg. Ook voor andere games. Met zo'n pc kan je wel even vooruit, dat weet ik zeker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...