Rinaldootje Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje als dat mag? Waar is die S.W.A.T wagen die blauwe gepanserd Plaatje komt nog EDIT: hier is ie Bewerkt: 7 december 2005 door rinaldootje Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Die kun je nergens vinden, die gebruik je alleen tijdens de missie "End of the Line". Je zou hem nadat je de muur hebt ingebeukt (tijdens die missie), naar je savehouse kunnen rijden. Dan zet je hem in de garage en heb je hem. Na de missie, staat hij netjes geparkeerd in je garage en kun je er mee rijden. Op een andere manier is hij niet mogelijk, ook niet met cheats. Tenzij je een mod gebruikt, heb je die niet? Dan kun je die vinden op WikiGTA.org! Ruurd31.. Bewerkt: 7 december 2005 door Ruurd31 Reageren
bigG Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Beste rinaldootje, De S.W.A.T. is alleen te vinden tijdens de missie End Of The Line, dit is de laatste hoofdmissie van het hele spel. Na deze missie is deze auto niet meer te halen (daarvoor ook niet) daarom moet je hem tijdens die missie in je garage zetten en laten exploderen (missie faalt) of een mod gebruiken. Dit had je ook met de zoekfunctie van het forum kunnen vinden. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Hier. een plaatje. Dit voertuig wordt nergens gespawned. Je kunt hem wel zelf spawnen met de n00bmod. Deze is te downloaden op GTAGames. Klik hier. EDIT: Te langzaam. Maar ik heb je tenminste de link naar de n00bmod gegeven. Bewerkt: 7 december 2005 door Gunslinger Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) dat was snel dan heb ik nog een vraagje heeft iemand dan een 100% savegame met deze wagen of een savegame med deze wagen (hoevt niet 100% te zijn) geen noob mode Bewerkt: 7 december 2005 door rinaldootje Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ik heb geen savegame, maar wel een tip. Ga naar >>deze<< link, download de missie "Los Desperados + 36% territory". Dan kun je de missie "End of the Line" spelen, dan steel je de (S.W.A.T) tank en kun je hem in je garage zetten. Save de Game en je hebt hem voortaan in je garage, dan kun je er mee racen en mensen blussen . Bron©: Gunslinger zijn aangemaakte topic (dit, klik) Ik wens je veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 7 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) thans ruurd ik hebhem gedownload Bewerkt: 7 december 2005 door rinaldootje Reageren
Blizz Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Jammer dat je hem niet gewoon ergens kunt gaan nemen... want het is een leuke auto!! Reageren
Follow Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Misschien kan het bij een trainer waar een garage editor in zit Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ja dat is best wel jammer Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je kan hem ook modden! dacht ik toch Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 je kan hem met de noob mode spawnen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.