Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

tja, ik weet niet wat je eraan hebt zitten puzzelen. Volgens mij zijn het gewoon 2 plaatjes met tekst erop.

1e: mooi, niet veel over te zeggen. 8/10.

2e:die tekst past hier heel slecht bij 6/10.

EDIT:

waar komt die 3e vandaan?

3e: die vindt ik nou heel mooi, prachtig gedaan met die vloeiende lijnen die in elkaar over lopen 9/10

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

2 plaatjes met wat tekst erop? Lijkt het daarop dan? Hoe kan die signature van Lulu van die strepen hebben? Juist, dat moet bewerkt zijn.

Sig nr.1:8,5/10

Sig nr.2:7/10

Die derde is het niet echt mooi :N ; een 5/10 ervoor.

Bewerkt: door Blacklist
Geplaatst:

ik sluit me aan bij Blacklist.

Die laatste heb jij niet gamaakt alleen een effect of wat dan ook bijgedaan..

Geplaatst:

Die eerste 2 vind ik niet zo bijzonder, maar die laatste vind ik best leuk.

Dat haar loopt mooi over in het lichaam van dat meisje. 8/10

Geplaatst:
ik sluit me aan bij Blacklist.

Die laatste heb jij niet gamaakt alleen een effect of wat dan ook bijgedaan..

Jij hoeft mijn signatures niet meer te raten zei ik. Kraak iemand anders maar af.

En ik heb hem wel zelf gemaakt.

Geplaatst:

Die is wel van mij. Ik had eerst een site en daar had ik dat plaatje opgezet. Je kunt kopieren en dan gewoon ergens anders plakken, dus het kan zijn dat je deze al vaker hebt gezien. Maar d.i.e. h.e.b .i.k g.e.m.a.a.k.t!

Geplaatst:

Wrm hoef ik jou niet meer te raten..

Ik weet heus wel dat jij het niet hebt gemaakt ofzo..

Mischien alleen een effect toegevoeg maar meer dan dat..

Pfuh ajb zeg

Geplaatst:

Kan er hier eens geen ruzie gemaakt worden? :duh:

Juice, ik vind de eerste zeer mooi. Wel dezelfde stijl als de sigs van ML en hoger, waar je een beetje hebt van afgekeken. :puh:

Verder heb ik er niks op aan te merken. 9/10

2de vind ik iets minder mooi, daar vind ik de kleuren iets minder. 7/10

3de is wel mooi natuurlijk, het haar loopt zeer mooi over tot de jurk. ;) 8/10

Sorry dat ik mijn mening geef :bonk::duh:

>>> Door .Levi.: Stop met zulke posts zoals deze, dit slaat gewoon nergens op.<<<

Zij zeiken.... over mij en ik geef me mening..

Ik mag dat godver zelf weten.. En niemand beinvloedt dat...

>>> Door .Levi.: Als je zo overtuigd bent van je zaak, dat je je mening mag geven waarom zet je deze post dan neer? Je post was dus niet nodig. En over dat je je mening geeft, lees mijn post eens goed door hieronder.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik zie dat er problemen ontstaan bij het raten van designs. Ruzies, meningsverschillen noem maar op. Volgens mij moeten sommige mensen echt even heel goed naar de regels kijken hoe het daadwerkelijk wel hoort (het raten van designs).

Ben jij er haast zeker van dat een design niet van iemand is, meld het aan mij of Slimm + bewijs. Heb je dat niet begin dan een persoon ook niet af te kraken op zijn design dit heeft helemaal geen zin!

Ik zou graag even willen mededelen dat jullie waaronder (achille) beter naar de regels moet kijken hoe je moet raten. Dit geld voor veel meer mensen die ook op de foute manier raten.

Je rate op een normale manier en je gaat normaal met elkaar om. Ook zijn er soms mensen die er niet tegen kunnen dat ze een 3 krijgen, dat kan ik best begrijpen, maar ik begrijp het alleen als geen tips bij zitten. Geef je iemand een slecht cijfer of wat dan ook, vertel er dan bij wat er beter kan en waarom dan heeft die persoon er tenminste nog wat aan. Doe je dat niet? Dan hou je je dus ook niet aan de regels. Ik ga nu wat strenger controleren want dit soort dingen dat wil ik hier niet. We respecteren elkaar allemaal, en laten we elkaar helpen hier op gtaforum en het gezellig houden.

Ps. Nu weer ontopic a.u.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...