The Outlaw Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 Zoals jullie weten komen er weer Gangs in de nieuwe GTA(Ogf) Maar welke gangs weten julllie die er nog meer in komen en zou het niet leuk zijn om dit keer ook een "biker" gang te hebben. Tell me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 Triads komen weer terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 Ja, die Triads dus, en het is misschien wel ongepast in eeen spel met Ghetto-sfeer, maar de Russische maffia vond ik ook altijd wel cool, en die bestaat ook echt in Amerika... Wie weet komt het er wel in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 naja iig je eigen gang : orange groove family------gang kleur : groen en de vijand : The Ballas------gang kleur : Lila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 weet niet zeker maar het kan dat de yardie 's terug komen van gta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 In UK PS2 magazine staan bendetekens van crips en bloods dus wrs gaan deze bendes er ook in zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik denk dat de triads en de columbian cartel van gta3 terug komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik wil die colombians niet terug hebben!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 nee man die zij zo kl*te :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik wil heel de mafia uit gta 3 terug hebben echt cool zo met die mooie pakken enzo ik wil ook dat luigie en joey enzo weer terug komen, niet aleen salvatore Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ja maar dan moeten ze je niet gaan haten zoals in gta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 Het designer team van rockstar heeft in nen trip duizenden foto's van de "hood" in LA en San Fransisco getrokken. Daar zijn de twee bendes die alles bepalen de bloods en de crips (Ballas en OGF in GTA san andreas dus) en voor de rest allemaal black en asian gangs dus mss komen triads enzow trg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik hoop ook dat iedere gang een eigen kenmerk heeft in de vorm van motors of auto's dat vind ik pas echt het allermooiste :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ja dat hoop ik ook ik hoop ook dat r* ook zelf gangs maakt dat vind ik wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 hopelijk komt er ook een hill-billy gang...in san Fierro......haha vette boeren clan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.